Je portie dagelijkse ergernissen op Sporza.be


In Belgische autosport middens, waar dit artikel toch over gaat, is Philippe Cracco toch vooral bekend van Belcar en BK rally.
En voor de rest toch van Accent jobs.


Maar voor Sporza is hij dus vooral gekend van een reality-prul op een concurrerende zender...
 

D'Hoore krijgt olympische medaillewinnares als ploegmaat​

De Zwitserse Marlen Reusser zal de komende twee jaar (2022 en 2023) voor Team SD Worx rijden. Op de Olympische Spelen in Tokio wist Reusser in de tijdrit de zilveren medaille te winnen. Dat maakte de wielerformatie donderdag bekend. Bij SD Worx wordt Reusser ploegmaat van onze landgenote Jolien D'Hoore.

Neen Sporza... D'Hoore is aan haar laatste seizoen bezig, dus die worden helemaal geen ploegmaats...
Jullie bedoelen waarschijnlijk Kopecky, je weet wel, die andere Belgische toprenster, die volgend jaar naar SD Worx overstapt...
(for god's sake, we hebben maar 2 rensters van niveau, leer ze dan op zn minst uit elkaar houden)
 

In Belgische autosport middens, waar dit artikel toch over gaat, is Philippe Cracco toch vooral bekend van Belcar en BK rally.
En voor de rest toch van Accent jobs.


Maar voor Sporza is hij dus vooral gekend van een reality-prul op een concurrerende zender...
Is nochtans een logische referentie toch? Het aandeel Sporza surfers dan de man kennen uit die "reality prul" is waarschijnlijk groter dan uit al die dingen die jij op noemt samen...

De gemiddelde Sporza surfer is geen autosport fan, en de kennis van het BK rally etc zal al helemaal miniem zijn bij niet ingewijden. Die ingewijden halen hun rally nieuws wel ergens anders vermoedelijk.
 
Deze foto, bij al zijn artikels vanaf nu. Hawdy cawboyyyy.

73dd0ff4-c14a-11eb-b07d-02b7b76bf47f.jpg
 
Voor die witte riem alleen al moet die man gearresteerd worden.

Dat is het type riem dat aan uwe nek hangt wanneer ze u terugvinden in uw kast met enkel een paar witte cowboylaarsjes aan.
 
Ik kom vdb hier geregeld tegen in de buurt. Die witte riem en dat hemd zullen ze hem wel bij sporza hebben aangemeten.
Zijn normale klederdracht komt eerder in de buurt van zijn haarsnit, nogal wild en onverzorgd.
 

Ik weet niet wat ik het ergste vind, dat ze de achternaam van Elke verkeerd schrijven (want in filmpje is dat anders) of dat zo een dik iemand 'sport en bewegingswetenschappen' heeft gedaan
 

Kortemark koerse... I mean, really? Nog effe en de uitslagen van elke kermiskoers staan erop. Ik reken mijzelf tot de mensen met een hoger dan gemiddelde interesse in koers en dit interesseert zelfs mij geen hol, wie is dan je doelpubliek met dit soort non-nieuws? Dit hoort in het parochiebladje van Kortemark... niet op een nationale sportwebsite.
 

Kortemark koerse... I mean, really? Nog effe en de uitslagen van elke kermiskoers staan erop. Ik reken mijzelf tot de mensen met een hoger dan gemiddelde interesse in koers en dit interesseert zelfs mij geen hol, wie is dan je doelpubliek met dit soort non-nieuws? Dit hoort in het parochiebladje van Kortemark... niet op een nationale sportwebsite.
Uitslagen en een verslag van oefenmatchen van zowat elke eersteklasser komen daar ook op, dan heeft een profkoers van de nationale kalender er ook zeker zijn plaats op. Vorig jaar werd met de GP vermarc zelfs een van die kermiskoersen live uitgezonden.
 

begint al bij de eerste zin... "Sinds de dood van Ayrton Senna in 1994 in de GP van San Marino streeft de Internationale Autosportfederatie FIA ernaar om de Formule 1 veiliger te maken."

nee, Sporza, al veel langer dan dat. het streven naar veiligheid was de reden dat ze toen al niet meer op Nordschleife of het oude parkours van Spa raceten, of waarom vangrails rond de circuits verschenen waren. of dat de safety car zijn intrede had gedaan, etc.
en het was trouwens waarom het vóór Senna ook 10 jaar geleden was dat er nog een dode viel.

verder lijkt het artikel gewoon een reden om nog eens wat spectaculaire beelden te kunnen tonen.
 

Ik weet niet wat ik het ergste vind, dat ze de achternaam van Elke verkeerd schrijven (want in filmpje is dat anders) of dat zo een dik iemand 'sport en bewegingswetenschappen' heeft gedaan
Het is niet omdat je aan een studie start...
 

De Vuelta gaat op 19 augustus van start met een ploegentijdrit in Utrecht. 3 weken later bereiken ze Madrid. Met Remco Evenepoel in de rode leiderstrui?

Hoera, het kan al beginnen!
Gelukkig voor sporza kunnen ze van roze gemakkelijke rode maken.
 

Ik dacht: ah, ik zal eens klikken, dan kan ik zien wat de Franse pers van Clement zijn prestatie dacht.

Dan leest ge:
"Une superbe victoire", lezen we op de website van Monaco
Ahja, die zullen zeker een objectieve mening hebben. Over die zin moeten we een gans artikel gaan schrijven. :sop:
 
Terug
Bovenaan