Je portie dagelijkse ergernissen op Sporza.be


Ik weet niet wat ik het ergste vind, dat ze de achternaam van Elke verkeerd schrijven (want in filmpje is dat anders) of dat zo een dik iemand 'sport en bewegingswetenschappen' heeft gedaan
Ze kan er toch ook niet aan doen dat ze er zomaar is ingerold?
 
Al heel de dag: je opent die homepage en de eerste 3 artikels allemaal over die Rusische schaatster. Je zou bijna denken dat er helemaal niks anders is van sportnieuws... ondertussen gaan er andere sporten door op dit event genaamd de Olympische Winterspelen en wordt er op minstens 2 fronten gekoerst. Je moet 3 pagina's diep scrollen voor je iets nieuwswaardig tegen komt...

Russen en doping... I know, we zijn allemaal zwaar gechoqueerd, wie had dat ooit zien aankomen??? Maar time to move on now...
 
Een wat ouder artikel blijkbaar, op gebotst toen ik de topschutterlijst van Italie eens wilde bekijken.


Ik beeld het me zo in. De manager van Dries die de voorzitter opbelt om aan te geven dat zijn prijs is gestegen, ahja, een elfmeter binnengetrapt. Ongeziene prestatie.

En wat die topschutterlijst betreft. Precies een paar doelpuntenmachines die zonder club zitten!
Naamloos.png
 

Staat niet ingeschreven voor de Giro, rijdt de Tour...
Hoe moeilijk is het om dat even op te zoeken?
 

Staat niet ingeschreven voor de Giro, rijdt de Tour...
Hoe moeilijk is het om dat even op te zoeken?
Volgens mij zei de commentator dat op Eurosport, iets in de aard van: Caruso toont dat hij klaar is voor de Giro.
Uiteraard nemen die minkukels van Sporza dat dan klakkeloos over zonder google.be te raadplegen. Kansloos.
 
Bronvermelding??? Ik zie hem NERGENS in zijn vuistje lachen???

 
De noobs die De Lie nog niet kennen naar de site/video lokken hé, ze zien Boonen en klikken wrs automatisch al.
 

Kriske gaat het eens zeggen: het is allemaal toch zo simpel
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Aan KW besteed ik al lang geen aandacht,weet nog toen ze hem vroegen of Simeon (toen die overstap maakte naar MotoGP) wereldkampioen kon worden bevestigend antwoordde.
Gaf wel toe dat hij deze categorie niet echt volgde.
 
Aan KW besteed ik al lang geen aandacht,weet nog toen ze hem vroegen of Simeon (toen die overstap maakte naar MotoGP) wereldkampioen kon worden bevestigend antwoordde.
Gaf wel toe dat hij deze categorie niet echt volgde.
Maar als ik die bezig hoor dan geloof ik niet dat die de GP dat hem aan het becommentariëren is ook aan het volgen is hoor. 😆
 
Ja, die naam klinkt echt heel Andorrees en totaal niet zoals iemand die uit een ander land kan komen waarvan de vlag op die van Andorra lijkt. :laugh:
 
https://sporza.be/nl/2022/06/26/-ou...gan-opnieuw-nationaal-kampioen~1656242757824/

En dan vooral dit stuk over de overwinning van Cavendisch vandaag:


Al veroverde hij de Britse titel vandaag niet in een massasprint. Hij ging verrassend mee in de aanval. Op het glooiende en lastige parcours leek zijn medevluchter Ben Turner - smaakmaker in het Vlaamse klassieke voorjaar - de beste van het kwintet, maar zich losweken kon de youngster (23) van Ineos niet.
In het slot liep Turner op een counter van de nobele onbekende Matthew Bostock, die Cavendisch in zijn achterzak had zitten. King Cav salueerde de 24-jarige van de WiV SunGod-ploeg en snelde in de laatste rechte lijn naar een nieuwe Britse titel. Het was inmiddels negen jaar geleden dan Cav de Union Jack op zijn rug droeg."

Die Matthew Bostock zat niet eens mee met de groep van 4 man. Het waren Cav en Watson die Turner terug haalde. Die Bostock word 5de. Hoe kon Cav nu in godsnaam in die zijn achterzak zitten? :laugh: . Echt, dit is gewoon een verzonnen verhaal.
 
Terug
Bovenaan