Je portie dagelijkse ergernissen op Sporza.be


en dan onder de foto:

Tadej Pogacar en Remco Evenepoel kruisten vorig seizoen al de degens in de Giro.​

 

Julie De Wilde 6e in jongerenklassement​

Ook Nederland boven bij de jongeren. Shirin van Anrooij wint met overmacht de witte trui voor landgenote Mischa Bredewold. De Belgische Julie De Wilde eindigde knap zesde.

Knap 6e in het Jongerenklassement. Op 28 minuten van de winnaar. En in het totaal klassement is ze amper 46e op ruim 54 minuten. Heel knap zeg :rofl:
 
Gezien het parcours dat ze aflegde om aan de start te verschijnen en hoe ze zich toonde tijdens de eerste dagen, is het inderdaad een knappe prestatie. :)

Mannekes, daar worden nog al eens eieren onder die hun gat gelegd, niet normaal. Er zou nooit, maar dan ook nooit een alinea verschijnen over een man die "knap" 6e wordt in het Jongerenklassement, omdat daar nu eenmaal niks knap aan is. 6e op een half uur, en in totaal klassement 46e op ruim 54 minuten. Dat is basically gewoon meegedaan en uitgereden.
Als iemand terugkomt uit een zware blessure, is het uitrijden van een zware rittenkoers een goeie prestatie. Of als ze enkele dingen toonde tijdens de eerste ritten, kan dat aangehaald worden. Maar focus daar dan op, kader dat. Niet een "prestatie" bewieroken dat gewoon geen prestatie is.

Als disclaimer even bijplaatsen dat ik het puur over de cijfers heb en dat het geslacht me dus niet uitmaakt, eer ik weer verwijten op dat vlak naar het hoofd krijg geslingerd. Ik zou compleet hetzelfde reageren als dit over een man ging.
 
Mannekes, daar worden nog al eens eieren onder die hun gat gelegd, niet normaal. Er zou nooit, maar dan ook nooit een alinea verschijnen over een man die "knap" 6e wordt in het Jongerenklassement, omdat daar nu eenmaal niks knap aan is. 6e op een half uur, en in totaal klassement 46e op ruim 54 minuten. Dat is basically gewoon meegedaan en uitgereden.
Als iemand terugkomt uit een zware blessure, is het uitrijden van een zware rittenkoers een goeie prestatie. Of als ze enkele dingen toonde tijdens de eerste ritten, kan dat aangehaald worden. Maar focus daar dan op, kader dat. Niet een "prestatie" bewieroken dat gewoon geen prestatie is.

Als disclaimer even bijplaatsen dat ik het puur over de cijfers heb en dat het geslacht me dus niet uitmaakt, eer ik weer verwijten op dat vlak naar het hoofd krijg geslingerd. Ik zou compleet hetzelfde reageren als dit over een man ging.
Ze is wel de jongste van alle deelnemers en de enigste tiener (19j).
Haar eerste grote etappekoers. Reed de vrouwen-Giro nog niet en de eerste keer dat ze acht etappes na elkaar heeft gereden.
Ze lijkt me ook geen klimmer te zijn, denk ik.

Als Uijtdebroeks de Vuelta dit jaar had gereden op zijn 19j en drie dagen de jongerentrui had kunnen dragen én kunnen finishen op een uur van de Vueltawinnaar (zou 16e geweest zijn vorig jaar), dan zou hij dat voortreffelijk hebben gedaan.
Aangezien de Vuelta meer dan dubbel zo lang duurt bij de mannen, kunnen we misschien rekenen op 2u20min achterstand. Dan zou hij 40e geworden zijn in de Vuelta van 2021, voor een Arensman; Simmons en Pidcock. We weten dat deze drie dit jaar serieus zijn opgeschoven in de GT' met aanvallen; een overwinning en een dichter klassement.

Julieke deed dat meer naar behoren :).
 
De eerste 5 dagen van De Wilde waren knap. Maar vermelden dat ze knap 6e werd in het jongerenklassement dat slaat inderdaad nergens op. Uiteindelijk is ze ook een type D'Hoore/Kopecky, helemaal geen klimster. Dat is even irrelevant als mensen die zeggen hoe knap het wel niet was dat van aert vorig jaar top 20 reed in de Tour, no one gives a f.
 
Is Sporza een deel van haar artikel vergeten te plakken ofzo?


Enkel een foto en deze tekst:
Op 5 augustus 2019 liet Bjorg Lambrecht het leven in de Ronde van Polen. De talentvolle Lambrecht wordt nog elke dag gemist. Zijn collega's en ploeg Lotto-Soudal staan stil bij zijn overlijden van 3 jaar geleden.
En verder niets?
 
Is Sporza een deel van haar artikel vergeten te plakken ofzo?


Enkel een foto en deze tekst:

En verder niets?
Er staan een heleboel social media posts onder, misschien dat jij die hebt uitgeschakeld?
 
Er staan een heleboel social media posts onder, misschien dat jij die hebt uitgeschakeld?
In een andere browser zie ik dat nu inderdaad, en ook het filmpje, dat kwam anders ook niet door vreemd genoeg.

Erg spijtig onderwerp. Ze mogen daar zeker een artikel over schrijven. Helaas zijn de journalisten vandaag de dag zo lui dat ze menen dat een samenraapsel van enkele social media posts ook gelijk staat aan een artikel.
 

Serieus? Dat is toch nog maar een paar weken geleden in het nieuws gekomen dat gokbedrijven binnen 3-4 jaar niet meer mogen sponsoren? En de contracten van Club en Anderlecht lopen nog voor 2-3 jaar met Belfius.
Allez, gene paniek, ge kunt 1 jaar een goksponsor hebben met gigantisch veel negatieve feedback van iedereen in Belgie zoals Antwerp recent mocht ervaren.
 
Europese Kampioenschappen van allerlei sporten, maar de VRT kiest om op zowel één als canvas dezelfde sport uit te zenden. Echt meer dan een uur hé, niet gewoon de gebruikelijk 15minuten bij wijze van overgangsperiode. Dat terwijl Renaat commentaar zit te geven op het baanwielrennen via de Livestream op de website van Sporza.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat ik eens sport moet kijken zonder commentaar? Jezus.

e: en nu is't gedaan op zowel één als canvas???

ee: zit ik hier een paar uur na de marathon gewoon OPNIEUW naar een uitgebreide samenvatting van de marathon te kijken??? wtffffff
 
Laatst bewerkt:
Eventjes vergeten dat de topfavorieten geen reeksen moeten lopen oi22

Screenshot-20220815-145810-907.png
 
Eventjes vergeten dat de topfavorieten geen reeksen moeten lopen oi22

Screenshot-20220815-145810-907.png

Idd ook wel grote fail. Los van het feit dat de toppers er nog bijkomen, als ze denken dat men met 11"33 kans maakt op een medaille, dan volgt ge de sport toch ook niet echt.

Vandaag ook nog eentje in de livefeed:
IMG-20220816-103425.jpg


In tijd is het zo laag mogelijk, in afstand is boven PR wel goed natuurlijk :shy:
(Hoewel waarschijnlijk gewoon gemist, want zij PR is wel degelijk nog een halve meter verder)
 

Sporza heeft eindelijl door dat er een WK-manche Rally wordt gereden in België.
Nu nog snappen dat er een België ook aan de leiding lag bij het begin van de dag, en we moeten ze al niet meer beschuldigen van sensatie-zucht.

Ik snap dat voetbal, wielrennen en EK atletiek interessanter zijn, maar ze hadden eerder deze week een artikel over frisbeeën...
 

Sporza heeft eindelijl door dat er een WK-manche Rally wordt gereden in België.
Nu nog snappen dat er een België ook aan de leiding lag bij het begin van de dag, en we moeten ze al niet meer beschuldigen van sensatie-zucht.

Ik snap dat voetbal, wielrennen en EK atletiek interessanter zijn, maar ze hadden eerder deze week een artikel over frisbeeën...
Het was deze morgen toch op TV?
 

Sporza heeft eindelijl door dat er een WK-manche Rally wordt gereden in België.
Nu nog snappen dat er een België ook aan de leiding lag bij het begin van de dag, en we moeten ze al niet meer beschuldigen van sensatie-zucht.

Ik snap dat voetbal, wielrennen en EK atletiek interessanter zijn, maar ze hadden eerder deze week een artikel over frisbeeën...
Op HLN ook. Gisterenavond zelfs geen artikel met een kort verslagje van de dag of een voorlopig klassement. Maar nu wel in het groot tonen als je site nog maar opent dat er geblust moet worden met gieters. 🙄
 
Terug
Bovenaan