Je portie dagelijkse ergernissen op Sporza.be

Ja, ik heb gekeken, was ook te zien op ladeux en sporza ook verrassend met een stream, wel enkel het speed klimmen.
Enorm aangename sport om te kijken, hopelijk zijn de finales bij de mannen morgen ook ergens te zien.
En? Ergens kunnen bekijken? Mijn focus lag op de Belgen voornamelijk, dus heb er niet op gelet.
 
Bwa dat de olympische spelen een broeihaard zijn aan scheefpoeperij was nu niet echt een geheim.
En die journalisten weten daar ook wel van maar wat hem zo bezield om op de man/vrouw te spelen snap ik niet. Nu ja als ge niet door hebt dat ge gefilmd werd... Slip of the tongues...

Ik erger mij eerder aan Aster, het is een nieuwe schwung in media landschap maar het is niet my cup of tea
 
Hahaha Eddy. Wel niet de eerste keer dat een livestream en de na-uitzending voor last zorgen :') de klassieke media moeten duidelijk nog werken aan hun social skills 🤭
 
Cafépraat. Maar ik heb al eerder horen vertellen dat Demarez een 'vetzakske' is. :tongue:
En ja, ik stoor me ook meer aan Aster of Ruben dan aan dit voorvalletje. :unsure:
 
Kan toch enkel maar een ontslag volgen? Dat seksisme en die homofobie moeten er echt uit.
Wat is er homofoob aan wat Eddy zegt? Dat is gewoon platte cafépraat. Dat het dom is staat buiten kijf maar je hoeft hem daarom niet homofoob te noemen. Een keer op de vingers tikken, excuses geven, tijd bezinnen. Ontslag zou echt veel te extreem zijn. Bijvoorbeeld nog wel wat verschil met die Duitse coach die geschorst is tot einde jaar wegens racisme.

Ik heb deze spelen ook wel hetzelfde gedacht of eens gezegd. zie https://www.hln.be/time-out/vrouwel...vinden-dat-ze-er-als-mannen-uitzien~a0f900d4/. Ik zeg zeker niet dat dat bij de cats zo extreem is (helemaal niet zelfs) maar in de kern is dat gewoon hetzelfde.
 
Wat is er homofoob aan wat Eddy zegt? Dat is gewoon platte cafépraat. Dat het dom is staat buiten kijf maar je hoeft hem daarom niet homofoob te noemen. Een keer op de vingers tikken, excuses geven, tijd bezinnen. Ontslag zou echt veel te extreem zijn. Bijvoorbeeld nog wel wat verschil met die Duitse coach die geschorst is tot einde jaar wegens racisme.

Ik heb deze spelen ook wel hetzelfde gedacht of eens gezegd. zie https://www.hln.be/time-out/vrouwel...vinden-dat-ze-er-als-mannen-uitzien~a0f900d4/. Ik zeg zeker niet dat dat bij de cats zo extreem is (helemaal niet zelfs) maar in de kern is dat gewoon hetzelfde.
Dat dit ‘gewoon platte cafépraat’ is, is net het probleem. Dit zou niet ‘gewoon’ mogen zijn.
 
Terug
Bovenaan