Je portie dagelijkse ergernissen op Sporza.be

Link

Het Nieuwsblad kopt: 'Geen Froome in Tokio?'

:unsure:
De selectie betekend ook dat bv Pidcock uit de boot valt... zo zie je maar het snel kan verkeren: de ene dag wordt je aangereden door een auto en de volgende dag mag je "plots" niet meedoen aan het wegwielrennen op de spelen. :unsure:
 
Iemand die zich gisteren ook zo geërgerd heeft in het zoveelste stukje geflirt van Vannieuwkerke aan het adres van Imke Courtois?

Eindelijk kaartte iemand de slechte arbritage aan en toen begon Karl te flirten "Imke, ze scanderen je naam buiten". "Euhm, ik denk dat ze Thibaut Courtois bedoelen".
 
Imke is een toffe en al, maar die haar bijdrages komen toch ook niet veel verder dan captain obvious hè?
 
Irl is dat een enorme dikke nek, Imke. Echt een omhoog gevallen wicht.
Terwijl Martinez irl een heel zachtaardige, lieve kerel is. Mag je alles aan vragen.

Bron: ik ken mensen die hun covid wissers moesten afnemen.
 
Irl is dat een enorme dikke nek, Imke. Echt een omhoog gevallen wicht.
Terwijl Martinez irl een heel zachtaardige, lieve kerel is. Mag je alles aan vragen.

Bron: ik ken mensen die hun covid wissers moesten afnemen.
Ik ken dan mensen die haar beroepsmatig zeer down to earth vinden en zeer vriendelijk.
 
Irl is dat een enorme dikke nek, Imke. Echt een omhoog gevallen wicht.
Terwijl Martinez irl een heel zachtaardige, lieve kerel is. Mag je alles aan vragen.

Bron: ik ken mensen die hun covid wissers moesten afnemen.
Als ze met een stok groter dan mijn neus voor me staan om die erin te steken dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer de vriendelijkste.
 
Ik ken dan mensen die haar beroepsmatig zeer down to earth vinden en zeer vriendelijk.
Dus 't is nog een achterbakse op de koop toe ook? Ho ho.
Als ze met een stok groter dan mijn neus voor me staan om die erin te steken dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer de vriendelijkste.
Maar neen, er voor en er na. In de omgang zo.

Vincent Kompany is blijkbaar ook echt een onbeleefde boer. Totaal niet sympathiek. Terwijl ik dat niet verwacht had van hem.
 
Irl is dat een enorme dikke nek, Imke. Echt een omhoog gevallen wicht.
Ik ken dan mensen die haar beroepsmatig zeer down to earth vinden en zeer vriendelijk.

giphy.gif


Is dat niet alle voetbalcommentaar ooit?
commentators <> analysten

De eerste krijgen van mij toch wat meer goodwill omdat ze echt on the spot iets uit hun gat moeten trekken. Die analysten mogen eerst alles rustig bekijken en nadenken over wat ze gaan zeggen. Dan verwacht it toch iets meer diepgang van een Imke.
 

Weeral een broodnodig artikel.
"LeEdVeRmAak Is In IeDeR gEvaL GeEn DeUgD wAaR jE TrOtS oP KaN ZIJn"
 
Terug
Bovenaan