Communicatie bij onze planning...
Ik krijg deze week drie maal telefoon van drie verschillende planners met de vraag of ik vrijdag een extra shift wou komen presteren ivm een ziekte. Drie keer aangegeven dat ik niet kan en bij de derde telefoon lichtjes geagiteerd doch respectvol gereageerd dat ze dat wel ergens mogen noteren zodat men kan zien wie er al opgebeld is en wie niet...
Ik krijg deze week drie maal telefoon van drie verschillende planners met de vraag of ik vrijdag een extra shift wou komen presteren ivm een ziekte. Drie keer aangegeven dat ik niet kan en bij de derde telefoon lichtjes geagiteerd doch respectvol gereageerd dat ze dat wel ergens mogen noteren zodat men kan zien wie er al opgebeld is en wie niet...


Doe niet belachelijk.
deze ga ik onthouden

mja dan nog. 