Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar daar zit nog een reden achter.Toplui die open deur politiek prediken, maar het eerste wat ze doen is op hun nieuw verdiep een kofifie-automaat installeren zodat ze niet meer koffie moeten halen waar de medewerkers deze gaan halen.
Terug over mensen dus.Terug naar de échte werkergernissen nu
![]()
.
Mijn frustratie is momenteel meerdaags & wekelijks. Wetende dat ik tegenwoordig al voor 7u 's ochtends sta aan te schuiven voor de Kennedy tunnel vanaf Kruibeke. 't Wordt er gelijk niet beter op met de jaren eh.
Dan straks op weg naar huis ben ik nog meer tijd kwijt want ik mag hier niet echt 'over werken' (e.g. wat schuiven met de uren om zo de spits wat te vermijden). 't Moet & 't Zal die 8u/d zijn + Verplicht 30 min pauze die er automatisch afgetrokken wordt (of je ze nu neemt of niet) & oh wee als ge 9u gaat inboeken want dan komt dat systeem al lastig doen.
Dat het blijkbaar nog verspreid zit over verschillende systemen om uren in te boeken helpt uiteraard ook niet mee om het vlot te laten verlopen.
Zucht.
Anyway, straks om half 5 dus stoppen, inpakken, wagen in & sta je gegarandeerd in volle spits weer aan te schuiven op de E313.![]()
De wagen ergens achter laten op de E17 en dan te voet verder heel het land doorkruisen heb ik toch de conditie niet voor.

Mag je niet stilaan met een speedpedelec op de ring en door de Kennedytunnel? Aan het tempo dat het verkeer daardoor rijdt, zelfs buiten de spits, ga je waarschijnlijk sneller dan de auto's.Mijn frustratie is momenteel meerdaags & wekelijks. Wetende dat ik tegenwoordig al voor 7u 's ochtends sta aan te schuiven voor de Kennedy tunnel vanaf Kruibeke. 't Wordt er gelijk niet beter op met de jaren eh.
Dan straks op weg naar huis ben ik nog meer tijd kwijt want ik mag hier niet echt 'over werken' (e.g. wat schuiven met de uren om zo de spits wat te vermijden). 't Moet & 't Zal die 8u/d zijn + Verplicht 30 min pauze die er automatisch afgetrokken wordt (of je ze nu neemt of niet) & oh wee als ge 9u gaat inboeken want dan komt dat systeem al lastig doen.
Dat het blijkbaar nog verspreid zit over verschillende systemen om uren in te boeken helpt uiteraard ook niet mee om het vlot te laten verlopen.
Zucht.
Anyway, straks om half 5 dus stoppen, inpakken, wagen in & sta je gegarandeerd in volle spits weer aan te schuiven op de E313.![]()
.Of misschien moet je gewoon een andere job zoeken als je gemiddeld per dag 2 frustraties kan posten in dit topic (of indien de job het probleem niet is, met een professional gaan praten).

Meetings, meetings en meer meetings, agile en idiote managers.IT was een passie, toen het nog technisch was en je de tijd had om dingen uit te zoeken.