Langs de andere kant is het ook wel niet aan de werknemer om eenzijdig beslissen om andere uren te werken. Zoiets bespreek je toch eerst met je baas lijkt me.
Goh, het was onze boekhouder. Dus niet dat ze een winkel moest openhouden/een bepaalde shift had.
Haar collega's gingen unaniem akkoord btw. Haar afwezigheid had geen gevolgen voor de werking.
Bij ons gaat het vaak over debiele zaken.
Ik had vorige week meeting met de vrouwelijke CEO.
Ik had een hele planning opgemaakt met mn plan van aanpak. Speciaal met de kolommen en rijen die zij specifiek wil (en het zijn er heel wat). Had hier verschillende dagen aan gewerkt.
Zij "druk je het even op A3 af?"..ik doe dit dus.
Zij "oeioei..dat is echt te klein, kan dat niet groter? Want dit ga ik niet lezen"..ja nee, anders had ik het gedaan.
Ge moet weten, in die meeting had ze het bestand ook digitaal. Denkt ge dat ze die daar geopend heeft? Nowp.. heel de meeting werd mn plan van aanpak niet meer bekeken. Dus zo goed als heel mn plan van aanpak werd genegeerd en er zal wss ook nooit meer over gesproken worden.
En wat later in de meeting "seg maar hier had ik u wel antwoord op gegeven"
Ik "nee hoor.."
Zij "maar jawel" en ze gaat door haar mails en merkt dat het dus niet zo is. "Ja seg! Ik krijg zoveel mails en berichten. Ik kan er soms zelf niet meer aan uit"... Ja mens, gij wilt micro-managen eh..ni ik..deal with it als ge vindt dat het de juiste manier is