Renegadexxripxx
Well-known member
Een dag inplannen in de week zonder vergaderingen om die inhoudelijke taken te kunnen uitwerken.verantwoordelijk voor een afdeling van 20tal collega's die zéér uiteenlopende zaken behandelen.
Als leidinggevende probeer ik overal wel wat interesse te tonen en wil ik tot op een zeker niveau betrokken worden (afhankelijk van de dienst of medewerker al wat meer of minder).
Ik doe echter de hele week niet anders dan van hot naar haar rennen en terug. Het ene overleg na het ander. Het ene brandje na het ander.
Als ik dan eens een zeldzaam moment heb waarin mijn agenda niet compleet volgeboekt staat en ik eindelijk eens even een uurtje of twee de tijd zou hebben om zélf een paar inhoudelijke taken op te nemen ben ik compleet opgebrand en zit ik wat doelloos naar mijn scherm te staren op zoek naar een streepje energie/motivatie om eraan te beginnen.
Het lijkt hoe langer hoe meer dat een normale werkweek te kort is om mijn takenpakket uit te voeren.
Het is namelijk niet omdat er een vergadering is, dat je er daarom altijd moet bijzijn.

.