De personen die puur de omzet binnen halen (personen binnenhalen + verkopen) zijn maar met 5. Al de rest is zorg na verkoop of zit in het proces na de verkoop.
Dat wagenpark is ook niet op 1-2-3 uitgebouwd, maar op 20-30 jaar tijd

.
Het is dus dat dat ik ook niet snap. En dan hoort ge werknemers dit echt verdedigen "Ja, zij runnen het bedrijf en weten wat het beste is".
Tuurlijk gaat het niet goed in de sector, i get it. Maar hier is het niet "We maken gigantische verliezen, dus er moet volk weg". Hier is het naar mijn gevoel "Wij streven naar winst maximalisatie en dit kan door X en Y te ontslaan" (maar bedoel genre "we zouden 1 miljoen winst kunnen maken ipv 500.000 indien we A, B en C ontslaan).
En weet ge wat het meest dégoutante is? We hadden enkele weken een Kerstdiner en daar waren ze dan aan het speechen "Er is ook slecht nieuws, we gaan helaas moeten meedelen dat er in 2024 veel werk zal zijn..nog meer werk dan in 2023..dus jullie gaan niet kunnen uitrusten."
Ik zat hier vaak van 9u tot en met 20u te werken, omdat ik mijn werk niet gedaan krijg in een 9-5 schema. En dan hoor ik nog gedurende meetings "oe en dit en dat is nog niet gedaan. Komaan, tandje bijsteken eh". Dit heb ik nog nooit gehoord bij al mijn vorige werkgevers.