De volledig historiek is gewoon dat vorig jaar erg frustrerend was. De budgetten waren op en ik zat regelmatig met de vingers te draaien. Ik heb 3x om meer werk gevraagd en dat loste dit tijdelijk op. Maar altijd maar tijdelijk. De 3de keer dat ik meer werk vroeg, hebben ze een goeie collega gewoon buitengesmeten en mij dan op haar werk geplaatst.

(Gelukkig nam ze het mij niet kwalijk) Maar het duurde niet lang of ik had weer te weinig te doen (door budgettaire perikelen).
Dus ik heb dan een gesprek gevraagd met mijn manager om een nieuwe klant te zoeken. Ik was het op een bepaald moment beu hé. Dat gesprek is echter dusdanig uitgesteld dat ik nu vastzit tem eind 2024. Dus ik heb toen de klik gemaakt: Ach ja so be it, ik ga er dan gewoon opnieuw voor (voor nog een jaartje). In die zin was die post van 45 minuten geleden (die historiek bezien) een beetje de spot drijven met het feit dat er opnieuw budget is. Je moet het zo'n beetje in die context zien he.
En zoals ik hier al neerschreef: Ik wil best die moeite doen. Daar gaat het niet om. Ik wil dit best proberen, maar dat het gelukt is met a en b (toen was het 3 jaar geleden +- hetzelfde liedje, ik was toen ook van de ene op de andere dag expert ondanks NUL kennis) wil natuurlijk niet zeggen dat het zal lukken met c en d. Ik kan het gewoon 'proberen'.
Dus het antwoord op uw vraag: Wat ik hier zeg hoort zowel thuis in het glimlach topic als het ergernissen topic. Het is zo'n beetje een mix.