Chelark007
Well-known member
Tuurlijk, ge moest je schamen!Erger mij aan feit dat ze proberen te pushen om tussen kerst en nieuwjaar te werken, en dat te "normaliseren". Zo moet een collega gaan naar boekhoudkantoor 2 januari, "voor de facturatie"... Alsof ze de facturen naar de klanten niet een dag later kunnen zenden... .
Meerdere collega's hadden al toe gegeven aan die druk, maar desondanks dat ik achter sta met mijn werk (tijd ziek geweest) heb ik hier niet aan meegedaan. Ga in januari wel extra uren kloppen, maar tussen 24 dec en 2 jan werk ik niet.
Gisteren was er geen 1 bakker open hier in de streek en heb dan naar de bakker geweest niet ver van het kantoor.
Kon het niet laten om toch eens te passeren langs het kantoor, stonden er meerdere auto's op de parking...
Straks moet je nog schuldig voelen als je niet op kerstavond op het boekhoudkantoor facturen zit in te geven...
![]()
Drukke periode opt einde vant jaar met afsluit? Of is dat een andere periode?
Niet aan toegeven...
Hier moet er ook een min bezetting zijn, we zijn met 2
lekker hectisch.
Dus we missen iets denk ik.
.

Mss iets meer not-done in bepaalde 'serieuzere' sectoren maar bij ons (IT KMO, KMO klanten, ...) zie ik da nog als perfect acceptabel met een lichte neiging naar lichte cringe.