Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Menske echt gans in paniek dat da hopelijk ni door zou gaan "ook al weet ik dat het ook wel mensen zijn ze, maar toch..."
Typische vakbondsmentaliteitZoon had zaterdag een vinger flink bezeerd bij het basket. Uit voorzorg toch maar naar de huisartsenwachtpost gegaan gisteren.
Dokter doet wat testen met die vinger, vraagt om te buigen etc. Plots houd hij de hand vlak voor die vinger en vraagt: maak nu eens een harde vuist rond mijn vinger.
Zoon neemt zijn andere hand en doet de oefening dus met zijn gezonde hand "ahja, want met mijn zere vinger doe ik dat niet, hoor".

"De jongens"? Zijde naakt gaan wandelen in het hoge gras of zo?Een goeie wandeling gemaakt en de jongens kleefkruid leren kennen. Lachen![]()
"De jongens"? Zijde naakt gaan wandelen in het hoge gras of zo?
Jij bent wel het vervolg vergeten hé!!!!!De kleinste (net 6) geworden die ik eindelijk heb aan het fietsen gekregen. 2 zomers geleden op het einde van de zomer al kleine poging gedaan maar mee gestopt omdat hij nog niet rijp genoeg was. Vorige zomer weer gefietst en je voelde toen al bij momenten dat hij het kon, maar 10 meter verder was het trappen hem verleerd en zat hij liever rond te kijken ipv te trappen.
Nu zie ik zijn fietsje in het tuinhuis staan, vraag hem gaan we nog eens fietsen. Ok straat op, mijn hand op zijn schouder om hem wat te begeleiden en na 50m voel ik dat hij het goed doet dus ik laat los. Hij voelt natuurlijk mijn hand niet meer: broer, kijk, broer kijk, ik fiets alleen. Kijk, ik fiets alleen.
Best dubbel nachecken dat iemand anders geen eigendomtitel heeft over een stuk waar uw gebouwen op staan.Ik ben chairman van een reservaat, waar er meerdere eigenaren zijn. Zijn dus stukken landen die privé zijn die dan samen met een constitutie dan een reservaat maken open met Kruger. En 1 klein deeltje zijn echt mensen die ik haat en het goede wat door veel mensen wordt gedaan proberen kapot te maken.
Ik heb 1 maand geleden ontdekt dat er paar title deeds onder 1 firma zijn waar alle share holders zijn gestorven. Ik heb dat bedrijf over gekocht voor 2 ZAR. Maar dat bedrijf heeft de title deeds van al onze publieke picnic spot + sommige van die eikels hebben hun huis gebouwd op een stuk waar ik nu eigenaar van ben.
Dus vind van mezelf een redelijk boss move.
Nu kan ik die eikels vragen om hun huis te slopen van mijn eigendom of de grond over te kopen van mij voor paar miljoen zar.
Ze kunnen natuurlijk ook niet meer rijden naar de picnic spot want dit is nu mijn prive eigendom.
Sommige gaan wenen. De bekendmaking is binnen paar weken op onze dag dat we nieuwe voorzitter moeten verkiezen. Kijk al uit naar de drama.
En volgt er dan een moment dat die huurlingen inhuren voor amper 2 zar die met machetes achter u aankomen?Ik ben chairman van een reservaat, waar er meerdere eigenaren zijn. Zijn dus stukken landen die privé zijn die dan samen met een constitutie dan een reservaat maken open met Kruger. En 1 klein deeltje zijn echt mensen die ik haat en het goede wat door veel mensen wordt gedaan proberen kapot te maken.
Ik heb 1 maand geleden ontdekt dat er paar title deeds onder 1 firma zijn waar alle share holders zijn gestorven. Ik heb dat bedrijf over gekocht voor 2 ZAR. Maar dat bedrijf heeft de title deeds van al onze publieke picnic spot + sommige van die eikels hebben hun huis gebouwd op een stuk waar ik nu eigenaar van ben.
Dus vind van mezelf een redelijk boss move.
Nu kan ik die eikels vragen om hun huis te slopen van mijn eigendom of de grond over te kopen van mij voor paar miljoen zar.
Ze kunnen natuurlijk ook niet meer rijden naar de picnic spot want dit is nu mijn prive eigendom.
Sommige gaan wenen. De bekendmaking is binnen paar weken op onze dag dat we nieuwe voorzitter moeten verkiezen. Kijk al uit naar de drama.
De oplossing: jungIk weiger het woord
kids
te gebruiken
Ach jingDe oplossing: jung
Zeker gezien ik absoluut geen kaas heb gegeten van netwerken/hardware.