Je glimlach van vandaag

M'n papa heeft voor tickets voor John Fogerty in Antwerpen gezocht... 😍 juni wordt voor mij dus een muzikale topmaand:
  • 8 juni: John Fogerty in Antwerpen, sportpaleis (cadeautje)
  • 9 juni: MUSE in Keulen, stadiumconcert
  • 18 juni: Bruce Springsteen op TW Classic
2023 wordt denk ik het beste concert/festival jaar in mijn leven. Nu dit jaar misschien nog een dagje naar Graspop en/of Bart Peeters eens live aan het werk zien (eclectische smaak, niets mis mee).
 
Vlucht Sevilla geannuleerd, niet genoeg vliegtuigen (zouden er te laat of nog niet geleverd zijn ofzo) :laugh: .

(wel kosteloos dag later kunnen boeken voor dezelfde periode, maar verblijf herboeken is precies lastiger om hetzelfde te krijgen maar dan een dag later aankomen en vertrekken :( ).
ale t valt mee 40 euro extra in totaal en we kunnen in t zelfde blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik werd zonet gebeld door het zoveelste callcenter dat me waarschijnlijk een of ander energiecontract wou aansmeren.

Het grappige is dat het well Bassie de clown aan de lijn leek te zijn: "Hallow familiej xxx, dit is yyy van (onbegrijbare naam) om julliej te ad-vie-seren met julliej energieverpruik. Maar het is enkel ad-vies hoor! Julliej mogen natuuuurlijk doen wat jullie willen!"
 
de nederlanders hun uitspraak is soms echt hilarisch (al hebben wij ook onze verbasteringen)
Jenkins of Rejuvenate kunnen zij precies niet met de harde J uitspreken.
Uiteraard vinden ze het dan juveniel als ik daarmee lach.
 
Ik werd zonet gebeld door het zoveelste callcenter dat me waarschijnlijk een of ander energiecontract wou aansmeren.

Het grappige is dat het well Bassie de clown aan de lijn leek te zijn: "Hallow familiej xxx, dit is yyy van (onbegrijbare naam) om julliej te ad-vie-seren met julliej energieverpruik. Maar het is enkel ad-vies hoor! Julliej mogen natuuuurlijk doen wat jullie willen!"
Zo'n callcenter, dat moet toch de meest ondankbare job zijn die er is? Je moet continu mensen opbellen die het liefst met rust gelaten willen worden.
 
De discussie rond voornamen werd afgesplitst naar hier:
 
De versie van Kronos Quartet (die ook de originele soundtrack speelden) vind ik toch nog pakkender en beklijvender.

Machtig.

Maar euhm, ik ken nu niets van muziek, maar speelt daar geen achterliggend motief (piano?) dat niet door dat kwartet kan gespeeld worden?
 
Rondje gaan lopen met wat muziek op. Dat ik dat niet vaker doe ... er mogen wat kilo's af en het gevoel achteraf is ronduit louterend. Nog lang geen runners high, maar het deed deugd.
 
funny-classic-art-memes-moderated-306-641880080a563__700.jpg
 
De afgelopen weken had ik het meer en meer voor dat men horloge steeds strakker rond men pols zat. Een week geleden zie ik een nieuwe foto van mezelf en zie dat bandje echt knijpen rond men pols. Het begon in me te dagen dat men hernieuwde gewichthef-schema misschien vruchten afwerpt en dat de rest van men armen ook breder is geworden.

Schakeltje bijgestoken in het bandje en terug ok. Ge zou bijna vergeten dat ge vooruitgang maakt als ge uzelf niet meet om de zoveel tijd. Benieuwd hoe lang het nog duurt vooraleer k nog een schakeltje moet bijsteken in men bandje. :D
 
De afgelopen weken had ik het meer en meer voor dat men horloge steeds strakker rond men pols zat.
hier was ik al een beetje verward over
Een week geleden zie ik een nieuwe foto van mezelf en zie dat bandje echt knijpen rond men pols.
en dit hielp niet echt


doet ge uw horloge nooit uit of zo? dan valt dat toch direct op? en hoezo hebt ge een foto nodig om dat te zien?

allez, top dat uw workout vruchten afwerpt, maar I have questions.
 
Terug
Bovenaan