Je glimlach van vandaag

Berichtje van de overheid dat mijn premie voor het dak goedgekeurd is en eind deze maand op de rekening staat. Samen met het vakantiegeld erbij kan ik me klaarstomen voor dat ene welbekende topic.



??
 
Vele jaren geleden een fles creme de cassis gekocht, 2 keer wat van uitgeschonken en da's vergeten geraakt achterin de kast.
Dit weekend kwam vrouwlief met een fles creme de cassis thuis "want we hebben dat niet".
Uiteraard herinner ik me plots dat we er eentje hebben.
Dat spul is zoveel lekkerder geworden over de jaren. 't Is precies porto. Voor mij een welgemeende glimlach.
 
Een aardige voorraad Duvelkes in huis , laat de hittegolf maar komen (??)
 
Game geruild die ik dubbel had (Maffia 3) met Need for speed: Heat.

mooie deal, en lang geleden dat ik eens niet heb moeten betalen voor een nieuwe game.
 
Mafia 3 kwijt en NFS:Heat in de plaats.


aymszz048cz61.jpg
 
In Roeselare 100. Dat begon dan de avond voordien op café, 's morgens boterkoeken op de markt, overdag een dwaze revue op school (allemaal met een serieuze kater en velen nog halfzat van een nachtje door te doen) en dan 's avonds was het fuif in het Fabriekspand. Dat was dus op donderdagochtend vertrekken naar school, en op zaterdagochtend terug thuis. Happy days.
Dat was de eerste keer dat ik echt uitgegaan ben, was toen zeker (en nu nog altijd niet echt) de meest sociale mens in de wereld, maar dat ga 'k niet snel meer vergeten. Ben toen in het naar huis rijden met men fiets door nen anoniemen tegengehouden geweest en werd aangeraden om te voet verder te gaan...dat hadden ze wel goed gezien. Good old days.
 
Een Lancaster bommenwerper uit WOII zien vliegen in de lucht. Indrukwekkend ding. In de gemeente waar ik woon zouden zo'n zevental Lancasters zijn neergestort.
Fun fact, er zijn er nog 2 die vliegen wereldwijd, en ene ervan in Canada. Ben nu wel curieus waar ge die hebt zien vliegen.
 
disclaimer, kinderlijke humor!

Sean Dhondt die tijdens het presenteren over 2 artiesten zei "dat ze tijdens de zomer nog eens uit hun hol kwamen gekropen"

Kmoest toch eens terugdenken aan de Sean zijn holletje dattem voor heel Vlaanderen tentoongesteld heeft een jaar of 3 geleden :rofl: Sterker dan mezelf.
 
Terug
Bovenaan