515
Well-known member
Mervrouw Protut, zijt gij dat?Satan = 5 letters
Vrouw = 5 letters
God = 3 letters
Man = 3 letters
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mervrouw Protut, zijt gij dat?Satan = 5 letters
Vrouw = 5 letters
God = 3 letters
Man = 3 letters

Ja, veel uitdoven is er niet aan, in tegendeel.Kleine glimlach:
Gisteren op vrtnws: freeparty met 5000 mensen aan de gang in Sint Truiden, politie is aanwezig en zal de boel geconfronteerd laten uitdoven.
Vandaag op vrtnws: freeparty nog steeds aan de gang op dit moment 10.000 mensen aanwezig.![]()

Dan liever die stakingen, die kloten alleen zichzelf, daar heeft niemand anders overlast van!Die party zal gewoon blijven gaan. Week in week uit zoals de stakingen bij den Delhaize.
![]()
Waarom gebrainwasht? Misschien is het ook serieus opgeklopt.Ja, veel uitdoven is er niet aan, in tegendeel.
Afgelopen nacht (zaterdag - zondag) was het erger dan de nacht ervoor (vrijdag - zaterdag).
En het lijkt wel of de buurtbewoners gebrainwasht worden, want op facebook zijn er steeds meer bewoners uit de onmiddellijke buurt die komen zeggen dat het "toch allemaal niet zo erg is".
Ik weet niet maar op de beelden en heli te zien op het nieuws zien het me er maar 1000 uitKleine glimlach:
Gisteren op vrtnws: freeparty met 5000 mensen aan de gang in Sint Truiden, politie is aanwezig en zal de boel geconfronteerd laten uitdoven.
Vandaag op vrtnws: freeparty nog steeds aan de gang op dit moment 10.000 mensen aanwezig.![]()

Ik woon zelf op zo'n 5 km van het gebied waar de rave doorgaat en ik kan u zeggen, het is helemaal niet opgeklopt.Waarom gebrainwasht? Misschien is het ook serieus opgeklopt.
Zou me niet verwonderen dat dat zo'n omgeving is waarbij iedereen die geen familielink in de buurt heeft ne vreemde is.
Stel u voor dat ze bij u stonden wegens geluidsoverlastIk woon zelf op zo'n 5 km van het gebied waar de rave doorgaat en ik kan u zeggen, het is helemaal niet opgeklopt.
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen door het lawaai, echt niet te doen.
En dat op 5 km afstand he!!!
Vandaag is het ook al heel de dag lawaai, op de middag was het een uur of 2 stil, daarna terug lawaai. Sinds 17h terug vollen bak.
Ik was daarstraks het gras hier aan het maaien en ik hoorde het lawaai van de "muziek" boven mijn grasmachien uit, op 5 km afstand van de bron he.
En toch even een glimlach erbij, ik heb vandaag dus eindelijk nog eens het gras hier kunnen maaien.

Hebben ze u komen interviewen voor de krant?Ik woon zelf op zo'n 5 km van het gebied waar de rave doorgaat en ik kan u zeggen, het is helemaal niet opgeklopt.
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen door het lawaai, echt niet te doen.
En dat op 5 km afstand he!!!
Vandaag is het ook al heel de dag lawaai, op de middag was het een uur of 2 stil, daarna terug lawaai. Sinds 17h terug vollen bak.
Ik was daarstraks het gras hier aan het maaien en ik hoorde het lawaai van de "muziek" boven mijn grasmachien uit, op 5 km afstand van de bron he.
En toch even een glimlach erbij, ik heb vandaag dus eindelijk nog eens het gras hier kunnen maaien.
@kay-gell was precies ook daar als ik het zo leesHebben ze u komen interviewen voor de krant?
![]()
"Als je moet kakken, moet je kakken heh"Hebben ze u komen interviewen voor de krant?
![]()
Nutteloos aangezien die mest komt van werkschuw tuig volgens sommigen. Dan moet je ook niet verwachten dat die mest zal werken.@ugar: wat is de waarde van menselijke mest voor de tuin?
Veel; mijnen bruine kan dat niet trekken@ugar: wat is de waarde van menselijke mest voor de tuin?
Ge moet leren lezen ik woon op 5 kilometer!Hebben ze u komen interviewen voor de krant?
![]()
Er zijn er door drugs al veel verder gedwaald om te kakken.Ge moet leren lezen ik woon op 5 kilometer!
!!!VIJF KILOMETER!!!