Je glimlach van vandaag

Opgestaan met een zonnetje. Was weeral effe geleden. Herinner me de laatste keer wel nog.
3HnhUKM.jpeg

Gisteren nog eens naar de WEC 6 Hours of Spa geweest. da's op zich al een glimlach van de dag :)
maar: Ticketmaster bood mij in de weken meermaals een parking ticket aan Les Combes aan voor de *speciale* prijs van 35€.
lang getwijfeld om eentje te bestellen, omwille van "de zekerheid". uiteindelijk niet gedaan, en een risico gepakt.

rij je die parking op, staan daar 2 meisjes van het circuit zélf: "C'est 10€ pour le jour svp."

Dat ik nog eens 25€ heb uitgespaard ten koste van Ticketmaster (die het absoluut niet gaan voelen, ik weet het), dat geeft mij nu ook eens een glimlach zie. :)

Kleine glimlach:
Gisteren op vrtnws: freeparty met 5000 mensen aan de gang in Sint Truiden, politie is aanwezig en zal de boel geconfronteerd laten uitdoven.

Vandaag op vrtnws: freeparty nog steeds aan de gang op dit moment 10.000 mensen aanwezig. 😅

Kleine glimlach:
Gisteren op vrtnws: freeparty met 5000 mensen aan de gang in Sint Truiden, politie is aanwezig en zal de boel geconfronteerd laten uitdoven.

Vandaag op vrtnws: freeparty nog steeds aan de gang op dit moment 10.000 mensen aanwezig. 😅
Ja, veel uitdoven is er niet aan, in tegendeel.
Afgelopen nacht (zaterdag - zondag) was het erger dan de nacht ervoor (vrijdag - zaterdag).

En het lijkt wel of de buurtbewoners gebrainwasht worden, want op facebook zijn er steeds meer bewoners uit de onmiddellijke buurt die komen zeggen dat het "toch allemaal niet zo erg is".

Ja, veel uitdoven is er niet aan, in tegendeel.
Afgelopen nacht (zaterdag - zondag) was het erger dan de nacht ervoor (vrijdag - zaterdag).

En het lijkt wel of de buurtbewoners gebrainwasht worden, want op facebook zijn er steeds meer bewoners uit de onmiddellijke buurt die komen zeggen dat het "toch allemaal niet zo erg is".
Waarom gebrainwasht? Misschien is het ook serieus opgeklopt.
Zou me niet verwonderen dat dat zo'n omgeving is waarbij iedereen die geen familielink in de buurt heeft ne vreemde is.

De geluidsoverlast van die rave zal wel het vervelendst zijn, zo'n zware beats dragen ver met de wind.

Glimlach, mooi weer en eindelijk eens bijna 20C.

Kleine glimlach:

Ik weet niet maar op de beelden en heli te zien op het nieuws zien het me er maar 1000 uit 🤣

Waarom gebrainwasht? Misschien is het ook serieus opgeklopt.
Zou me niet verwonderen dat dat zo'n omgeving is waarbij iedereen die geen familielink in de buurt heeft ne vreemde is.
Ik woon zelf op zo'n 5 km van het gebied waar de rave doorgaat en ik kan u zeggen, het is helemaal niet opgeklopt.
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen door het lawaai, echt niet te doen.
En dat op 5 km afstand he!!!

Vandaag is het ook al heel de dag lawaai, op de middag was het een uur of 2 stil, daarna terug lawaai. Sinds 17h terug vollen bak.

Ik was daarstraks het gras hier aan het maaien en ik hoorde het lawaai van de "muziek" boven mijn grasmachien uit, op 5 km afstand van de bron he.

En toch even een glimlach erbij, ik heb vandaag dus eindelijk nog eens het gras hier kunnen maaien.

Ik woon zelf op zo'n 5 km van het gebied waar de rave doorgaat en ik kan u zeggen, het is helemaal niet opgeklopt.

Vandaag is het ook al heel de dag lawaai, op de middag was het een uur of 2 stil, daarna terug lawaai. Sinds 17h terug vollen bak.

Ik was daarstraks het gras hier aan het maaien en ik hoorde het lawaai van de "muziek" boven mijn grasmachien uit, op 5 km afstand van de bron he.

En toch even een glimlach erbij, ik heb vandaag dus eindelijk nog eens het gras hier kunnen maaien.
Stel u voor dat ze bij u stonden wegens geluidsoverlast 😂

Hebben ze u komen interviewen voor de krant?

Screenshot-20230501-091913-261.png

Terug
Bovenaan