Je glimlach van vandaag

Mafia 3 kwijt en NFS:Heat in de plaats.


aymszz048cz61.jpg
Ik had reeds de mafia trilogy box he. 😁
Dus een overbodig dubbeltje... ✌️
 
Is het vandaag een speciale dag of zo? :)
(Exclusief de kroning van King Charles, ik denk nu niet dat alle Belgen naar daar reizen vandaag)

Normaal is het heel druk hier in de buurt. Maar deze ochtend? Echt geen kat op de baan en niemand in de winkels waar ik naartoe ging.
Ook de bergstraat was gewoon 'leeg', en aan de bakker stond letterlijk 0 man. (Daar staat normaal altijd volk, meestal zelfs 20+ man)
 
Platinum op hogwarts legacy gehaald, nu Remco het roze zien pakken en de eerste rit in de Giro, dan met de honden wandelen iets eten en cinemake doen, top zaterdag :love: .
 
Opendeurdag: Squidward is een ‘wervelwind’!
** maak daarvan wat u wil over hedendaagse natuurfenomenen.
 
Laatst bewerkt:
Zonet aan de schoolpoort een "trotse papa moment" gehad.

Ons dochter afgezet aan school, en de zorgjuf sprak me aan. "Wat een schat van een dochter hebben jullie, zo lief, meegaand en vriendelijk, jullie mogen er echt fier op zijn."

Gevolgd door een (ik overdrijf niet) salvo van 5 minuten aan complimenten over onze dochter en wij als ouders. Ze stopte enkel omdat de bel ging en ze naar de klas moest. Maar ze was duidelijk nog niet uitgepraat.
 
Zonet aan de schoolpoort een "trotse papa moment" gehad.

Ons dochter afgezet aan school, en de zorgjuf sprak me aan. "Wat een schat van een dochter hebben jullie, zo lief, meegaand en vriendelijk, jullie mogen er echt fier op zijn."

Gevolgd door een (ik overdrijf niet) salvo van 5 minuten aan complimenten over onze dochter en wij als ouders. Ze stopte enkel omdat de bel ging en ze naar de klas moest. Maar ze was duidelijk nog niet uitgepraat.
De vraag om te komen helpen op de volgende kaas en wijnavond zal dan voor volgende keer zijn!
:unsure:
 
Vreemd. Ik moet vandaag naar de dokter bellen voor de uitslag van een test. En daarnet kwam er op mijn iPhone een melding van een tip 'voeg een erfeniscontact toe'. :unsure:
Dit werd bijna een ergernis/ongerustheid toen de dokter mij na de resultaten nog een echografie aanraadde. Nadat die vrijdag is gebeurd, heeft hij mij nu laten weten dat die volledig geruststellend was en verder onderzoek niet nodig is. :cool:
 
Terug
Bovenaan