Je glimlach van vandaag

hier was ik al een beetje verward over

en dit hielp niet echt


doet ge uw horloge nooit uit of zo? dan valt dat toch direct op? en hoezo hebt ge een foto nodig om dat te zien?

allez, top dat uw workout vruchten afwerpt, maar I have questions.

Ik doe hem regelmatig uit. Ik zal gewoon een beetje traag zijn. :D (heel typisch natuurlijk voor een Limburger :unsure: )
 
De afgelopen weken had ik het meer en meer voor dat men horloge steeds strakker rond men pols zat. Een week geleden zie ik een nieuwe foto van mezelf en zie dat bandje echt knijpen rond men pols. Het begon in me te dagen dat men hernieuwde gewichthef-schema misschien vruchten afwerpt en dat de rest van men armen ook breder is geworden.

Schakeltje bijgestoken in het bandje en terug ok. Ge zou bijna vergeten dat ge vooruitgang maakt als ge uzelf niet meet om de zoveel tijd. Benieuwd hoe lang het nog duurt vooraleer k nog een schakeltje moet bijsteken in men bandje. :D
Ik heb  hetzelfde voor met mijn broeksriem. Maar dat heeft eerder te maken met een gebrek aan training.
 
De foto's van Kroatië teruggevonden.

Nu ja, de back up in, om alles later in het rusthuis nog eens te bekijken.

(Eens alle foto's dan nog eens doorgenomen, gaat het licht definitief uit.

Telkens trots terugdenkend aan alle co2 bijdrages die je hebt geleverd. Tegen dan een planeet die nog amper leefbaar is.)
 
Laatst bewerkt:
:unsure:
fb_img_1683891933911-jpg.19484
 

Bijzonder barre tijden bij Studio 100.
Maya de bij-drage aan het misdrijf kon dan ook niet ontkend worden.
 

Bijzonder barre tijden bij Studio 100.
Stoned van de honing.
 
Hopelijk bereiden die Albanezen, die een Bijrol hadden, geen Zeemzoete wraak voor.
Dan zou ze kunnen reageren, als een wesp gestoken.
 

"Al keken Raymondes collega’s niet echt op van haar ongewone tussenkomst." :oink:
 
Vandaag te weten gekomen dat ik 5jaar lang DKV Smile betaald heb voor niks. Orthodontie behandeling is uitgesloten, omdat ik dit als kind als eens gehad heb.
Staat nergens te lezen, wss in de kleine letters op een A4 pagina.
Van misleidende reclame gesproken :sop:
 

"Al keken Raymondes collega’s niet echt op van haar ongewone tussenkomst." :oink:
Gelukkig is het al van 5 april.
Anders zou je kunnen denken dat ze te lang op die rave heeft rondgelopen
 
Vandaag te weten gekomen dat ik 5jaar lang DKV Smile betaald heb voor niks. Orthodontie behandeling is uitgesloten, omdat ik dit als kind als eens gehad heb.
Staat nergens te lezen, wss in de kleine letters op een A4 pagina.
Van misleidende reclame gesproken :sop:

De belangrijkste uitsluitingen​

Bestaande aandoeningen bij het afsluiten van het contract
Orthodontische behandelingen onder de 9 jaar en na 21 jaar :unsure:

Dus zelfs al had je het nog niet gehad, als je ouder bent dan 21 jaar = ..

Inderdaad misleidend, maar ze wijzen altijd naar de kleine letterkes of de uitsluitingen die je kan vinden als je doorklikt op de website. :S
 
Vandaag te weten gekomen dat ik 5jaar lang DKV Smile betaald heb voor niks. Orthodontie behandeling is uitgesloten, omdat ik dit als kind als eens gehad heb.
Staat nergens te lezen, wss in de kleine letters op een A4 pagina.
Van misleidende reclame gesproken :sop:
Vreemde glimlach van de dag :unsure: Smile?
 
Glimlach en ergernis in 1, dus zal het bij glimlach zetten. Long story..

Mijn moeder is al 10 jaar weduwe en het gras werd lange tijd onderhouden door onze vroegere buurjongen. Hij komt ondertussen niet meer, daarom zal ik het gazon nu onderhouden voor mijn ma. Helaas krijg ik de oude benzine maaier (+12j ongeveer) helemaal niet in gang. Tevens is dat ding ondertussen al 6+ keer hersteld geweest omdat er altijd wel iets kapot is. Toen mijn moeder hem zelf eindelijk in gang kreeg, bleek het ding weer kapot te zijn en werd er niks gesnoeid.

Nu al enkele weken geprobeerd en werd het echt beu. Wij hadden al gekeken naar een tuin- of klusjesman om langs te komen, maar die konden ook niet de eerste weken. Ben vanochtend naar de zaak geweest waar mijn ouders altijd al hun tuinmachines hebben gekocht, en terug gekomen als nieuwe eigenaar van een grasmachine met accumaaier, een snellader en twee accu's (redelijk grote tuin). Deze namiddag geleverd, en op onze vraag ook de oude machine meegenomen.

Ergernis is dat het massa's geld heeft gekost, en het een winkel is die wel duurder is dan de gemiddelde zaak. Tegenover staat dat wij altijd hele goede service krijgen.

Maar grote glimlach is.. wat een machine.. Zo licht, gemakkelijk om te manoeuvreren, .. en ik krijg dat ding binnen 1 seconde aan de praat. Op een knopje duwen en go.

Had ik geweten dat er echt zo'n gemakkelijke machines te koop waren, had haar al veel langer 1 gekocht en zelf het gras komen afdoen.
Nu genieten van een gemaaid gazon (was heel hard nodig), mijn moeder van hare moederdagcadeau en klein beetje fier dat ik het als vrouw alleen zelf geflikt heb.


TLDR: nieuwe grasmachine op accu, een openbaring :love2:
 
Terug
Bovenaan