Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe fucked up is uw leven, beste meneer in de Citroën, dat je al rijdend een fles rosé naar binnen aan het klokken bent?![]()
een drukke dag op de baan?Gezien hoe 2 vooruitziende chauffeurs op een superdruk rond punt erin slaagden het verkeer zo blok te zetten (1 vlak voor het rond punt, 1 op het rond punt zelf) dat de naderende brandweerwagen met gillende sirene probleemloos overal door konden racen. Ik stond als voetganger oprecht vol bewondering te kijken!
werket nog perfekt!Ik snuister graag rond op de bodem van 2dehands.be elektronica. Je komt soms interessante dingen tegen. Maar deze trok wel echt mijn aandacht.
Ik presenteer... Te Koop: LAPTOP (start 's nachts niet op)
ACER ASPIRE E1-REEKS LAPTOP-PC
GEBREK AAN KRACHT
De computer is in zeer goede algemene staat
Zet aan maar start niet 's nachts op
voor kenners
INTEL
Nikkelscherm en de witte lijnen op de foto's zijn reflecties
Batterij laadt niet op
![]()
“Emsiekensie”: Vlaams Belang-Kamerlid zorgt met verkeerde uitspraak ongewild voor vertier
Een Vlaams Belang-kamerlid heeft tijdens de parlementaire hoorzitting rond de bpost-schandalen ongewild voor een streepje amusement gezorgd. Nathalie Dewulf ging dieper in op de rol van consultancybedrijf McKinsey, maar het is vooral de uitspraak van het woord die haar zal blijven...www.hln.be
MC Kensie, zotte rapper die dude.
Als voetganger zie je meer!een drukke dag op de baan?

Mijn jarenlange ervaring op 't internet geeft mij het gevoel dat ik hier verontwaardigd over moet zijn!Prettig weekend iedereen!![]()
die noemt ons zomaar iedereen, schandaligMijn jarenlange ervaring op 't internet geeft mij het gevoel dat ik hier verontwaardigd over moet zijn!
Ik moet nu toch niks in een bepaald kleurtje dragen hé, verdomme?die noemt ons zomaar iedereen, schandalig
Ben je bij de Auchan in Roncq ?Net door een frans dorpje gekuierd met 2 stokbroden onder mijn arm.
Sacre dieu, quel beau temps
Hon hon hon

En dan zijn er in de comments op die twitter post nog mensen die vragen waarom het nodig is om met haar te lachen.![]()
“Emsiekensie”: Vlaams Belang-Kamerlid zorgt met verkeerde uitspraak ongewild voor vertier
Een Vlaams Belang-kamerlid heeft tijdens de parlementaire hoorzitting rond de bpost-schandalen ongewild voor een streepje amusement gezorgd. Nathalie Dewulf ging dieper in op de rol van consultancybedrijf McKinsey, maar het is vooral de uitspraak van het woord die haar zal blijven...www.hln.be
Zelden zo hard gelachen. Tis wel onbedoeld langs hare kant, maar tkan zo uit in de gloria komen![]()
Ik vraag me vooral af onder welke steen je leeft als je, zeker recent, dat nog nooit hebt horen uitspreken.En dan zijn er in de comments op die twitter post nog mensen die vragen waarom het nodig is om met haar te lachen.
Als je de pretentie hebt om in de kamer over een dossier te spreken, hoor je daar iets van te weten.
Eerder onder een volledig stuk emsie adamIk vraag me vooral af onder welke steen je leeft als je, zeker recent, dat nog nooit hebt horen uitspreken.