Je glimlach van vandaag

Gezien hoe 2 vooruitziende chauffeurs op een superdruk rond punt erin slaagden het verkeer zo blok te zetten (1 vlak voor het rond punt, 1 op het rond punt zelf) dat de naderende brandweerwagen met gillende sirene probleemloos overal door konden racen. Ik stond als voetganger oprecht vol bewondering te kijken!

Hoe fucked up is uw leven, beste meneer in de Citroën, dat je al rijdend een fles rosé naar binnen aan het klokken bent? 🤔

Gezien hoe 2 vooruitziende chauffeurs op een superdruk rond punt erin slaagden het verkeer zo blok te zetten (1 vlak voor het rond punt, 1 op het rond punt zelf) dat de naderende brandweerwagen met gillende sirene probleemloos overal door konden racen. Ik stond als voetganger oprecht vol bewondering te kijken!
een drukke dag op de baan?

Ik snuister graag rond op de bodem van 2dehands.be elektronica. Je komt soms interessante dingen tegen. Maar deze trok wel echt mijn aandacht.

Ik presenteer... Te Koop: LAPTOP (start 's nachts niet op)

ACER ASPIRE E1-REEKS LAPTOP-PC
GEBREK AAN KRACHT
De computer is in zeer goede algemene staat
Zet aan maar start niet 's nachts op
voor kenners
INTEL
Nikkelscherm en de witte lijnen op de foto's zijn reflecties
Batterij laadt niet op

Ik snuister graag rond op de bodem van 2dehands.be elektronica. Je komt soms interessante dingen tegen. Maar deze trok wel echt mijn aandacht.

Ik presenteer... Te Koop: LAPTOP (start 's nachts niet op)

ACER ASPIRE E1-REEKS LAPTOP-PC
GEBREK AAN KRACHT
De computer is in zeer goede algemene staat
Zet aan maar start niet 's nachts op
voor kenners
INTEL
Nikkelscherm en de witte lijnen op de foto's zijn reflecties
Batterij laadt niet op
werket nog perfekt!

MC Kensie, zotte rapper die dude.

Het had waar geweest kunnen gezijn!

Zelden zo hard gelachen. Tis wel onbedoeld langs hare kant, maar tkan zo uit in de gloria komen :rofl:
En dan zijn er in de comments op die twitter post nog mensen die vragen waarom het nodig is om met haar te lachen.
Als je de pretentie hebt om in de kamer over een dossier te spreken, hoor je daar iets van te weten.

En dan zijn er in de comments op die twitter post nog mensen die vragen waarom het nodig is om met haar te lachen.
Als je de pretentie hebt om in de kamer over een dossier te spreken, hoor je daar iets van te weten.
Ik vraag me vooral af onder welke steen je leeft als je, zeker recent, dat nog nooit hebt horen uitspreken.

Het forum weer even laten voor wat het is. Ik ga om 14u een pint drinken bij familie onder het zonnetje .. (hopelijk niet te veel wolken)
Ik ben deze avond terug!

Tot dan!

Terug
Bovenaan