Je glimlach van vandaag

Wat is dat nu ook voor een vraag? Wat is de achternaam van Billie Jean King. :laugh:
Misschien is dat effectief moeilijk voor Ijslanders, of toch op het niveau van een Blokken-vraag :)
Als je dat hieronder leest denken die misschien Jean of Jean King.

Icelandic names are names used by people from Iceland. Icelandic surnames are different from most other naming systems in the modern Western world by being patronymic or occasionally matronymic: they indicate the father (or mother) of the child and not the historic family lineage. Iceland shares a common cultural heritage with the Scandinavian countries of Denmark, the Faroe Islands, Norway, and Sweden. Unlike other Nordics, Icelanders have continued to use their traditional name system, which was formerly used by all Nordic countries except partly Finland.[a] The Icelandic system is thus not based on family names (although some people do have family names and might use both systems). Generally, with few exceptions, a person's last name indicates the first name of their father (patronymic) or in some cases mother (matronymic) in the genitive, followed by -son ("son") or -dóttir ("daughter").

Deze morgen om 8 uur gaan wandelen, met de kleine in zijn Bentley driewieler. Naar de paardjes en schaapjes gaan kijken. Tegen 9u terug thuis, hem een flesje melk gegeven en dan ist manneke in mijn armen in slaap gevallen. Zonder problemen in zijn bedje kunnen leggen en heeft 2 uurtjes geslapen.
Dan eindelijk nog eens iets van klusjes kunnen doen, nieuwe lamp opgehangen op het terras.

Het is maar iets simpel, maar het heeft mijn dag wel goed gemaakt

Deze morgen om 8 uur gaan wandelen, met de kleine in zijn Bentley driewieler. Naar de paardjes en schaapjes gaan kijken. Tegen 9u terug thuis, hem een flesje melk gegeven en dan ist manneke in mijn armen in slaap gevallen. Zonder problemen in zijn bedje kunnen leggen en heeft 2 uurtjes geslapen.
Dan eindelijk nog eens iets van klusjes kunnen doen, nieuwe lamp opgehangen op het terras.

Het is maar iets simpel, maar het heeft mijn dag wel goed gemaakt

Ik denk dat ze daar uw input wel willen :unsure:

Alle dagen naar een décolleté kijken zou schijnt gezond zijn. :unsure:

Ik heb trouwens al jaaaaren geen doktoor gezien. :laugh:

Terug
Bovenaan