Mulan
Well-known member
*reik sok aan*"fantaseren"![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*reik sok aan*"fantaseren"![]()
![]()
"Jetset"-leven in België
Mijn rechtstreekse collega in mijn vorige job had al wel eens verteld over hoe haar vader op jonge leeftijd "de zaak" had moeten overnemen omdat haar grootvader vroeg overleden was. Ik had er nooit echt veel aandacht aan besteed en dacht dat het ging om een kleine papierhandel of drukkerij of...www.beyondgaming.be
Ik denk dat ze daar uw input wel willen![]()

Ik verwijs u toch graag opnieuw door naar de jetset threadOfficiele licentie van Bentley Motors ltd.![]()
Bentley Tricycle 6 in 1 Driewieler en Buggy - Spruce Green | bol
Bentley Tricycle 6 in 1 Driewieler en Buggy - Spruce Green. Bentley Tricycle De Bentley Tricycle is een official licensed product van Bentley motors...www.bol.com
Multifunctioneel driewielerke, een van de betere die er te koop zijn. Gaat hij nog jaren plezier van hebben dus dan leek de prijs ons wel te verantwoorden
Zelfs moest het officiele licentie van Lada zijn, khad het nog gekocht.Ik verwijs u toch graag opnieuw door naar de jetset thread
Zelfs moest het officiele licentie van Lada zijn, khad het nog gekocht.![]()
Da fietske is geweldig.

Het ging mij niet zozeer over de naam/het merk ze, meer over de prijsZelfs moest het officiele licentie van Lada zijn, khad het nog gekocht.
Da fietske is geweldig.
Ik mag het hopen voor 500 euro![]()
Gekocht met kortingHet ging mij niet zozeer over de naam/het merk ze, meer over de prijs
en niet aan uw partner?Gekocht met korting
Uiteindelijk valt dat nog mee voor iets wat hij jaren later nog kan gebruiken. Babyspullen zijn gewoon duur. Zijn koets heeft ons nog een pak meer gekost en amper een jaar later gebruiken we ze amper nog omdat hij er nie meer in wilt.
En er zijn 2 dingen waar ik graag geld aan geef: deftig werkmateriaal en spulletjes voor de kleine
Dat kan ze zelf wel...en niet aan uw partner?
De buggy kan je jaren later ook nog gebruiken (hier aan 3j wordt die nog wekelijks gebruikt), maar de kans is heel reëel dat die daar geen 500km mee zal doen en aan 4j zegt dat die "een grote fiets met 2 wielen" wilGekocht met korting
Uiteindelijk valt dat nog mee voor iets wat hij jaren later nog kan gebruiken. Babyspullen zijn gewoon duur. Zijn koets heeft ons nog een pak meer gekost en amper een jaar later gebruiken we ze amper nog omdat hij er nie meer in wilt.
En er zijn 2 dingen waar ik graag geld aan geef: deftig werkmateriaal en spulletjes voor de kleine.

)Zeg geen zulke dingen!Kzou het niet weten. Kheb het nog niet voorgehad. Dus, ik ben dan maar fier wanneer een handvol mannen op een anoniem forum zitten te fantaseren over mijn onmetelijk diepe decolleté. (Of hoe ze mij, de non die nergens mee kan lachen, zouden kunnen temmen hé @straight_six
).

hoe romantisch![]()

We hadden een Thule urban glide 2. Een geweldige koets voor als hij een paar maand was, maar das meer een waarin ze neerliggen ipv zitten. En nu hij een jaar oud is wilt hij liever rechtzitten en rondkijken. Wat dus niet zo goed gaat. Beetje miskoop dus...De buggy kan je jaren later ook nog gebruiken (hier aan 3j wordt die nog wekelijks gebruikt), maar de kans is heel reëel dat die daar geen 500km mee zal doen en aan 4j zegt dat die "een grote fiets met 2 wielen" wil![]()

1600 voor de tweeling kinderwagenOnze wandelwagen kostte ruwweg 1000 euro, dus ik weet niet waarom dat 500 highlife is.

En de rest zien we later wel...In die optiek is het zeker een te verantwoorden keuze! Nu althans![]()

Omgerekend naar het aantal gebruiksuren snap ik dat wél weerEn de rest zien we later wel...
Ik vind het ook wel grappig hoe mensen 500euro voor kinderspeelgoed veel vinden. De meeste mensen lopen tegenwoordig rond met een gsm die een veelvoud kost...