Je glimlach van vandaag

Ik denk dat ze daar uw input wel willen :unsure:

Officiele licentie van Bentley Motors ltd. :p

Multifunctioneel driewielerke, een van de betere die er te koop zijn. Gaat hij nog jaren plezier van hebben dus dan leek de prijs ons wel te verantwoorden

Officiele licentie van Bentley Motors ltd. :p

Multifunctioneel driewielerke, een van de betere die er te koop zijn. Gaat hij nog jaren plezier van hebben dus dan leek de prijs ons wel te verantwoorden
Ik verwijs u toch graag opnieuw door naar de jetset thread

Ik mag het hopen voor 500 euro :unsure:

Het ging mij niet zozeer over de naam/het merk ze, meer over de prijs
Gekocht met korting :unsure:
Uiteindelijk valt dat nog mee voor iets wat hij jaren later nog kan gebruiken. Babyspullen zijn gewoon duur. Zijn koets heeft ons nog een pak meer gekost en amper een jaar later gebruiken we ze amper nog omdat hij er nie meer in wilt.

En er zijn 2 dingen waar ik graag geld aan geef: deftig werkmateriaal en spulletjes voor de kleine

Uiteindelijk valt dat nog mee voor iets wat hij jaren later nog kan gebruiken. Babyspullen zijn gewoon duur. Zijn koets heeft ons nog een pak meer gekost en amper een jaar later gebruiken we ze amper nog omdat hij er nie meer in wilt.

En er zijn 2 dingen waar ik graag geld aan geef: deftig werkmateriaal en spulletjes voor de kleine
en niet aan uw partner?

En er zijn 2 dingen waar ik graag geld aan geef: deftig werkmateriaal en spulletjes voor de kleine.
De buggy kan je jaren later ook nog gebruiken (hier aan 3j wordt die nog wekelijks gebruikt), maar de kans is heel reëel dat die daar geen 500km mee zal doen en aan 4j zegt dat die "een grote fiets met 2 wielen" wil 🙈

hoe romantisch :p

Ik zal even verduidelijken: Mijn vrouw had jaren lang golvend haar, tot onder haar schouders. Dan had ik op tv eens iets gezien hoe ze de haarborstels van oa de koningin van engeland maken, de hofleverancier van het engels koningshuis. 200 euro, maar ik dacht een perfect verjaardagscadeau... Maanden op voorhand al enorm moeite gedaan om zo'n borstel vast te krijgen, met koninklijk zegel... Letterlijk de week voor haar verjaardag beslist ze haar haar kort te laten knippen...
Dusja, aan haarzelf geld uitgeven mag ze zelf doen... ;)

De buggy kan je jaren later ook nog gebruiken (hier aan 3j wordt die nog wekelijks gebruikt), maar de kans is heel reëel dat die daar geen 500km mee zal doen en aan 4j zegt dat die "een grote fiets met 2 wielen" wil 🙈
We hadden een Thule urban glide 2. Een geweldige koets voor als hij een paar maand was, maar das meer een waarin ze neerliggen ipv zitten. En nu hij een jaar oud is wilt hij liever rechtzitten en rondkijken. Wat dus niet zo goed gaat. Beetje miskoop dus...
Ipv een andere buggy te kopen hebben we dat fietske gekozen :p

En dit zou ik ook wel de max vinden :unsure:

In die optiek is het zeker een te verantwoorden keuze! Nu althans 😝
En de rest zien we later wel... :)

Ik vind het ook wel grappig hoe mensen 500euro voor kinderspeelgoed veel vinden. De meeste mensen lopen tegenwoordig rond met een gsm die een veelvoud kost...

Terug
Bovenaan