Je glimlach van vandaag

Gebruiksuren ja... nuttige gebruiksuren zeer zelden.
Heb zo een paar collegas... altijd de nieuwste iphone of samsung of whatever...
En wat doet ge daar dan mee? "Ah, berichten sturen en youtube he..."
En dan kopen ze de nieuwe. Ah, wat kunt ge daar nu meer mee? "De weet ik nie, tis voor berichten en youtube..."
Was de vorige dan kapot? "Euh.. nee... dees is gewoon de nieuwe..."

Da kunde op ne gsm van 200 euro ook ze...
Tis als ne sportwagen kopen om enkel in de zone 30 int centrum vant boerendorp te rijden...

Soit, ieder zijn ding ma daarmee lach ik toch altijd ne keer

Unranked conquest BFH server met 4 (Royals) tegen 7 (Nationals)
Gewonnen met 10 - 0 tickets over ^^, niet dat ik het team droeg maar kom, still nice feeling

Gebruiksuren ja... nuttige gebruiksuren zeer zelden.
Heb zo een paar collegas... altijd de nieuwste iphone of samsung of whatever...
En wat doet ge daar dan mee? "Ah, berichten sturen en youtube he..."
En dan kopen ze de nieuwe. Ah, wat kunt ge daar nu meer mee? "De weet ik nie, tis voor berichten en youtube..."
Was de vorige dan kapot? "Euh.. nee... dees is gewoon de nieuwe..."

Da kunde op ne gsm van 200 euro ook ze...
Tis als ne sportwagen kopen om enkel in de zone 30 int centrum vant boerendorp te rijden...

Soit, ieder zijn ding ma daarmee lach ik toch altijd ne keer
En zo komen we naadloos terug op een glimlach van de dag! 😇

Daar gingen we sowieso terug op uitkomen want straks ga ik naar huis, eindelijk de nieuwe terrasverlichting die ik vanmorgen heb geplaatst in actie zien :D

Ik gisteren gebeld voor "in de loop van maart" 11 maart eerste dat vrij was 😅 .

K heb mijn versie van Brasschaathaar momenteel :unsure:

Ik gisteren gebeld voor "in de loop van maart" 11 maart eerste dat vrij was 😅 .

K heb mijn versie van Brasschaathaar momenteel :unsure:
Die term moest ik toch even googelen :). Het mijne lijkt er voor de moment ook lichtjes op.

Laatst bewerkt:
Die term moest ik toch even googelen :). Het mijne lijkt er voor de moment ook lichtjes op.
Lang, achteruitgekamd, met daaronder een nektapijtje.

06-D49-DF0-90-A8-4-A98-9910-108-A7-ED2-B549.jpg

Daarnet op de parking van Waasland Shopping in een 15j oude Ford Focus een hamburger van de Burger King zitten eten en tegelijk passerende mensen veroordelen over hoe marginaal ze eruit zagen..

Heerlijk ironisch :unsure: :biglaugh:

Daarnet op de parking van Waasland Shopping in een 15j oude Ford Focus een hamburger van de Burger King zitten eten en tegelijk passerende mensen veroordelen over hoe marginaal ze eruit zagen..

Heerlijk ironisch :unsure: :biglaugh:
Doet me denken aan iets van lang geleden. Moest mijn zus haar auto bij de garage binnen brengen en kreeg daar een onwaarschijnlijk aftands 25-jaar oud, roestige Ford Fiesta als vervangwagen. Die avond was er just de babyborrel van een collega. Op de terugweg met dat krel gestopt bij een winkel waar ze op maat werken, om mijn kostuum te halen dat ik daar besteld had. Moet zeggen dat dat autootje wel opviel op hun privé-parking. :unsure:

Doet me denken aan iets van lang geleden. Moest mijn zus haar auto bij de garage binnen brengen en kreeg daar een onwaarschijnlijk aftands 25-jaar oud, roestige Ford Fiesta als vervangwagen. Die avond was er just de babyborrel van een collega. Op de terugweg met dat krel gestopt bij een winkel waar ze op maat werken, om mijn kostuum te halen dat ik daar besteld had. Moet zeggen dat dat autootje wel opviel op hun privé-parking. :unsure:
Ik reed tot voor kort met een kleine Suzuki, bouwjaar 2007, en oranje. Ik had gewoon besloten die op te rijden. Twee jaar terug werden mensen uit de academische wereld uitgenodigd op het Koninklijk Paleis voor het lenteconcert...

Dat was ook wel de botsing van twee werelden toen de politie mij daar, uitnodiging uit het raam, doorliet naar het plein voor het paleis dat als parking diende. Mooi aangesloten in het rijtje tussen de Mercedes S-klasses en soortgelijke wagens, sommigen met chauffeur. Gelukkig was de volgende een collega die met zijn stokoude, groene Yaris arriveerde.

Terug
Bovenaan