Maar als gij dat aandoet, kijken de meesten om een heel andere reden.Idd. Als ik dat zou dragen, weet ik ook dat men gaat kijken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als gij dat aandoet, kijken de meesten om een heel andere reden.Idd. Als ik dat zou dragen, weet ik ook dat men gaat kijken.
Kijken is kijken!Maar als gij dat aandoet, kijken de meesten om een heel andere reden.
Moest hier aan denken. Mijn glimlach van vandaag.Vrouwen kicken daar op! De dames hier gaan dat zo meteen bevestigen.

Enkele? Wat?in ieder geval enkele Dame Blanche naar binnen gewerkt vandaag .

Wat is dat nu ook voor een vraag? Wat is de achternaam van Billie Jean King.Die kerel die de studio half sloopt omdat ie verliest
Wat zou ik dat es graag bij Blokken zien, wedden dat Ben Crabbé meedoet?![]()

Billie jean, is not my king. wiiii hiiiiiiWat is dat nu ook voor een vraag? Wat is de achternaam van Billie Jean King.![]()
Misschien is dat effectief moeilijk voor Ijslanders, of toch op het niveau van een Blokken-vraagWat is dat nu ook voor een vraag? Wat is de achternaam van Billie Jean King.![]()

Icelandic names are names used by people from Iceland. Icelandic surnames are different from most other naming systems in the modern Western world by being patronymic or occasionally matronymic: they indicate the father (or mother) of the child and not the historic family lineage. Iceland shares a common cultural heritage with the Scandinavian countries of Denmark, the Faroe Islands, Norway, and Sweden. Unlike other Nordics, Icelanders have continued to use their traditional name system, which was formerly used by all Nordic countries except partly Finland.[a] The Icelandic system is thus not based on family names (although some people do have family names and might use both systems). Generally, with few exceptions, a person's last name indicates the first name of their father (patronymic) or in some cases mother (matronymic) in the genitive, followed by -son ("son") or -dóttir ("daughter").
Deze morgen om 8 uur gaan wandelen, met de kleine in zijn Bentley driewieler. Naar de paardjes en schaapjes gaan kijken. Tegen 9u terug thuis, hem een flesje melk gegeven en dan ist manneke in mijn armen in slaap gevallen. Zonder problemen in zijn bedje kunnen leggen en heeft 2 uurtjes geslapen.
Dan eindelijk nog eens iets van klusjes kunnen doen, nieuwe lamp opgehangen op het terras.
Het is maar iets simpel, maar het heeft mijn dag wel goed gemaakt

Er is natuurlijk een verschil tussen kijken en uw ogen uit hunne navel moeten gaan peuteren. Ik ken uw soortDa's zoals een decolleté tot aan hun navel aandoen, en dan onder uw voeten krijgen omdat je durft kijken![]()

Ik lees hier gewoon dat je een decolleté tot op uw navel draagt.Er is natuurlijk een verschil tussen kijken en uw ogen uit hunne navel moeten gaan peuteren. Ik ken uw soort![]()
In uw situatie is dat begrijpelijk natuurlijk!Idd. Als ik dat zou dragen, weet ik ook dat men gaat kijken.
1 woord: POIDHIk lees hier gewoon dat je een decolleté tot op uw navel draagt.
maar stiekem zijt ge wel fier als ge een man zo kan betoveren, niet?Er is natuurlijk een verschil tussen kijken en uw ogen uit hunne navel moeten gaan peuteren. Ik ken uw soort![]()
Kzou het niet weten. Kheb het nog niet voorgehadmaar stiekem zijt ge wel fier als ge een man zo kan betoveren, niet?
. Dus, ik ben dan maar fier wanneer een handvol mannen op een anoniem forum zitten te fantaseren over mijn onmetelijk diepe decolleté. (Of hoe ze mij, de non die nergens mee kan lachen, zouden kunnen temmen hé @straight_six
).Een non kan je altijd temmen met een groot kruis he.Kzou het niet weten. Kheb het nog niet voorgehad. Dus, ik ben dan maar fier wanneer een handvol mannen op een anoniem forum zitten te fantaseren over mijn onmetelijk diepe decolleté. (Of hoe ze mij, de non die nergens mee kan lachen, zouden kunnen temmen hé @straight_six
).
"fantaseren"Dus, ik ben dan maar fier wanneer een handvol mannen op een anoniem forum zitten te fantaseren over mijn onmetelijk diepe decolleté. (