Je glimlach van vandaag

Lijkt me een probleem te zijn wat in het midden-oosten al tijden bestaat :unsure:

Maar ff serieus, niemand kan toch ontkennen dat het leuker is zonder mondmasker op.
Ja dat is ok als je eens ff snel de winkel in moet of dergelijke maar ik zou er toch geen ''snuisterij'' uitstap mee doen waar ik 10 winkels binnen ga om eens rond te zien of waar ik totaal 4u in een stad + winkels er mee rondloop.

Idem op mijn werk, ik heb dat 8u op en ben dat ondertussen gewend maar ik merk toch dat ik meer dorst krijg na x uur werken omdat de lucht niet optimaal is die je inademt via zo een ding, en ik krijg ook altijd zo een aanslag op mijn lippen soort van ''laag'' die daar op komt na x uur fysieke inspanning.
Ik zal in ieder geval niet rouwig zijn op de dag dat die dingen op de vuilnisberg kunnen voor het gewone volk.
ja, tuurlijk is het leuker zonder, maar op zich is het toch ook niet zo hinderlijk.

Ik vind het een beetje raar: sjaal, muts, handschoenen, etc. om te gaan wandelen in de sneeuw is ok en niet lastig, maar een maskertje is de hel op aarde. Het heeft meer te maken met een instelling dan met daadwerkelijke last hoor.
Op mn vorig masker werkte we constant met een masker op. Leuk? nee Lastig? ook niet.
Persoonlijk heb ik meer last van een muts te dragen dan van een maskertje.
hehe, kan wel teleurstellend zijn als ze dan uiteindelijk het masker afdoen. Maar ik kan me inbeelden dat ze dit ook denken als ik het mijne afdoe :rofl:

ja, tuurlijk is het leuker zonder, maar op zich is het toch ook niet zo hinderlijk.

Ik vind het een beetje raar: sjaal, muts, handschoenen, etc. om te gaan wandelen in de sneeuw is ok en niet lastig, maar een maskertje is de hel op aarde. Het heeft meer te maken met een instelling dan met daadwerkelijke last hoor.
Tbh ik ben het type dat in de winter ook geen sjaal of handschoenen aan trekt, heel soms een muts.
Maar mijn issue met dat mondmasker is dat in tegenstelling tot een sjaal of muts of handschoenen dat het overal moet in elke temperatuur.

Dat ik eens een ochtend een muts ofzo aan moet doen omdat het koud is tot daar aan toe, maar dat ik al bijna 12 maanden overal en voor elke scheet een mondmasker aan moet en dan nog de hele dag op mijn werk begint me nu wel de keel uit te komen.

Of het na een tijd al dan niet ''gewoon'' aan voelt in tegenstelling tot het begin speelt voor mij niet mee, ik ben het net zoals andere coronaregels gewoon ondertussen stilaan beu, ik heb in mijn leven nog nooit met zo een masker moeten lopen en nu is het voor alles en nog wat constant en altijd tenzij ik thuis in mne living zit.

ik snap echt niet dat mensen dat masker als hinderlijk ervaren, behalve als je een bril draagt of ne loopneus hebt. Ik vergeet het soms zelfs af te zetten.
Ik ben zo iemand die wegens allergie enzo +/- elk uur zijn neus wel eens moet snuiten of niest. Dan is dat inderdaad zoals je zegt niet zo leuk.

Het zachte weer. De zachte temperatuur, zonnestralen op de huid en de mooie blauwe hemel.

Na de donkere maanden, de winterprik van voorbije week en maanden van thuis uit werken waardoor alle dagen op elkaar leken, was dit een mooi opsteker. :giggle:

Het zachte weer. De zachte temperatuur, zonnestralen op de huid en de mooie blauwe hemel.

Na de donkere maanden, de winterprik van voorbije week en maanden van thuis uit werken waardoor alle dagen op elkaar leken, was dit een mooi opsteker. :giggle:

De komende maanden gaan alle dagen evengoed op mekaar lijken hoor als je thuiswerkt. Enkel zijn die donkere maanden vervangen door zonnige, droge maanden.

Even voor het raam staan 'ah wat een mooi weer'. Vervolgens terug achter je laptop gaan zitten voor de 10000ste Teams meeting. :unsure:

De komende maanden gaan alle dagen evengoed op mekaar lijken hoor als je thuiswerkt. Enkel zijn die donkere maanden vervangen door zonnige, droge maanden.

Even voor het raam staan 'ah wat een mooi weer'. Vervolgens terug achter je laptop gaan zitten voor de 10000ste Teams meeting. :unsure:
met een laptop kan je ook aan de andere kant van dat raam gaan zitten natuurlijk.

ideale reden om die meeting kort te houden. Als iemand een lang betoog begint, elke vijf seconden vragen: kunt ge dat herhalen, ik versta u niet. ze gaan rap de korte versie geven. :p

Een kop koffie bij het ochtendgloren of nog een wandeling kunnen doen 's avonds bij daglicht maakt toch een groot verschil, me dunkt. :D

Terug
Bovenaan