Tonerider
Well-known member
ja, tuurlijk is het leuker zonder, maar op zich is het toch ook niet zo hinderlijk.Lijkt me een probleem te zijn wat in het midden-oosten al tijden bestaat
Maar ff serieus, niemand kan toch ontkennen dat het leuker is zonder mondmasker op.
Ja dat is ok als je eens ff snel de winkel in moet of dergelijke maar ik zou er toch geen ''snuisterij'' uitstap mee doen waar ik 10 winkels binnen ga om eens rond te zien of waar ik totaal 4u in een stad + winkels er mee rondloop.
Idem op mijn werk, ik heb dat 8u op en ben dat ondertussen gewend maar ik merk toch dat ik meer dorst krijg na x uur werken omdat de lucht niet optimaal is die je inademt via zo een ding, en ik krijg ook altijd zo een aanslag op mijn lippen soort van ''laag'' die daar op komt na x uur fysieke inspanning.
Ik zal in ieder geval niet rouwig zijn op de dag dat die dingen op de vuilnisberg kunnen voor het gewone volk.
Ik vind het een beetje raar: sjaal, muts, handschoenen, etc. om te gaan wandelen in de sneeuw is ok en niet lastig, maar een maskertje is de hel op aarde. Het heeft meer te maken met een instelling dan met daadwerkelijke last hoor.
Op mn vorig masker werkte we constant met een masker op. Leuk? nee Lastig? ook niet.
Persoonlijk heb ik meer last van een muts te dragen dan van een maskertje.
hehe, kan wel teleurstellend zijn als ze dan uiteindelijk het masker afdoen. Maar ik kan me inbeelden dat ze dit ook denken als ik het mijne afdoe