Je glimlach van vandaag

1755954926670.png

:rofl: oh man, en dat er mensen zijn die zonder fact checken gewoon AI in hun (school)werk verwerken.

Omhulsel van spiegel eraf gereden door mijn eigen stomme fout. :sop:

Zal combo worden in de garage een van de dagen dan want rechterachterband verliest ook spanning week geleden terug op 2,3 bar gezet omdat hij zei onder de 2 te zitten daarnet terug 1,9 :sop:

12,85 euro omhulsel is er terug opgezet en band zat heel klein iets in dat ik zelf niet had opgemerkt 20 minuten in de garage gestaan schat ik :love: .

Blijkbaar eekhoorntjes in de tuin. :love:
Ik volg hier ganse gang wars. Aangestoken door mijn buurman die een "clan" eekhoorns ettelijke zomers geleden heeft vetgemest met als hoogtepunt de gedoopte "fat ranger" die een tijdje zich zelf huisde boven het voederbakske waar het allemaal met is begonnen. Zelfs de duiven volgen het tafereel mee.

Ik volg hier ganse gang wars. Aangestoken door mijn buurman die een "clan" eekhoorns ettelijke zomers geleden heeft vetgemest met als hoogtepunt de gedoopte "fat ranger" die een tijdje zich zelf huisde boven het voederbakske waar het allemaal met is begonnen. Zelfs de duiven volgen het tafereel mee.
Geen idee hoe lang die hier al zouden rondlopen, eerste keer dat ik het opmerk. Wat wel opvalt is dat sedert we de kippen regelmatig over heel het terrein loslaten (dat trekt onkruid uit en maakt er eieren van, gratis), er ook veel meer vogels landen. Daarvoor bleven die altijd in de bomen of op het dak zitten. Nu zie je soms enkele kippen lopen met duiven en merels er tussen. Allemaal aan 't pikken achter eten. :laugh:
De honden moeten dan wel enkele uren binnen blijven, mss is dat gewoon de reden dat er vogels durven landen. :unsure:
Die gang wars hier zijn meer iets tussen kauwen/kraaien en valken. Die eerste vallen die laatste aan, maar zelden is dat een goed idee. Waarschijnlijk willen die hun nesten beschermen tegen roofvogels. Tegen andere vogels zie je die zelden zo agressief doen.

Het bord aan het begin van de wegenwerken op de E313 in Herentals, waar staat GroteRE Verkeershinder. Ken je wereld heet dat dan.

Terug
Bovenaan