Je glimlach van vandaag

Even diagonaal door de commentaren gegaan en het lijkt mij deze maandagochtend toch nog wat vroeg om al meerdere carapilskes achterover geslagen te hebben en al zoveel onzin uit te kramen.

Wagens op perslucht (prachtige energiedrager zeg!), een waterstofauto die eender waar kan getankt worden aan de hand van campinggaz stijl bidonnetjes, ...

Hoe kom je erbij? Pareltjes gewoon. :rofl:

Even diagonaal door de commentaren gegaan en het lijkt mij deze maandagochtend toch nog wat vroeg om al meerdere carapilskes achterover geslagen te hebben en al zoveel onzin uit te kramen.

Wagens op perslucht (prachtige energiedrager zeg!), een waterstofauto die eender waar kan getankt worden aan de hand van campinggaz stijl bidonnetjes, ...

Hoe kom je erbij? Pareltjes gewoon. :rofl:
Uit dat artikel:
“Waterstof heeft vooral last van het kip-eiverhaal”, zegt Freek de Bruijn van de RAI Vereniging, de Nederlandse organisatie van auto-importeurs en -fabrikanten. “Het gebrek aan infrastructuur maakt de aanschaf van een voertuig op waterstof minder aantrekkelijk. En doordat er een beperkt aantal waterstofvoertuigen zijn, komen er vooralsnog weinig nieuwe waterstoftankstations bij. Bovendien is het tanken van waterstof nog veel duurder dan bijvoorbeeld diesel. Dat moet veranderen om de ontwikkeling van waterstof te versnellen.”
Dit is complete BS. Het voornaamste probleem van waterstofauto's is niet het kip-ei verhaal, het is dat de technologie inherent gevaarlijker, minder efficiënt, en duurder is dan elektrische aandrijvingen. Dat het zo lang geduurd heeft tegen dat dat besef in de auto-industrie is doorgedrongen heeft meer te maken met hun eigen kortzichtigheid. Als iedereen op waterstof zou beginnen rijden zou platinum een enorme bottleneck worden (platinum markt is in dollars op zich al groter dan de volledige 'rare earth mineral' markt waar iedereen altijd zo paniekerig over doet, laat staan als we ineens massaal brandstofcellen zouden produceren), en zou onze energietransitie nog een pak duurder worden door al die elektriciteit die we moeten gebruiken om waterstof te maken die in het conversieproces verloren gaat.
We mogen blij zijn dat die discussie eindelijk beslecht is. Good riddance.

Zubrowka, ik heb me net ingeschreven voor een trail van 50km en een van 75km.
Ik reken op u.

--
Hmm. Diene etter is gebannen.
Hoe kunnen zijn etterlijke uitlatingen nu op dit forum neerdalen. 😒

Laatst bewerkt:
Wandelen is geen trail.
Deze trail, traaailll!:

Die is betaald al.

En deze:

Hoewel, moet effectief nog inschrijven.
Dacht het vandaag nog te doen.
Is wel niet zo'n bekende. Eerste keer dat ik die tegenkom. Hopelijk zit de bevoorrading goed.

Disclaimer. Ik doe het niet voor het bijhorende goede doel!!!!

Where are ya, marshall? Don't be a fool, marshall. :love:

Remaster zou wel zalig zijn. Denk dat dit de eerste FPS is die ik ooit gespeeld heb. Bakte er niks van; zonder cheats kon ik geen vijf meter ver geraken. :unsure:

Where are ya, marshall? Don't be a fool, marshall. :love:

Remaster zou wel zalig zijn. Denk dat dit de eerste FPS is die ik ooit gespeeld heb. Bakte er niks van; zonder cheats kon ik geen vijf meter ver geraken. :unsure:
Zalig!

Forgotten gem.

Net in de fitness kwam in de kleedkamer vroeg er ne mens of ik op pkp was.
Ik bevestig, "ja dan waart gij dat toch aan de wc's", zegt hij.

Die mens geraakte niet door de massa eruit, was ne oudere, kleine man.
Nu niet dat ik boomlang ben maar ik zag die mens ewat vast staan dus heb dan plaats gemaakt zodat die door kon.
En da herinnerde em zich dus en wilde me daar nu nog es voor bedanken.
Ik was t eigenlijk ewa vergeten, maar da horen deed wel deugd

Net in de fitness kwam in de kleedkamer vroeg er ne mens of ik op pkp was.
Ik bevestig, "ja dan waart gij dat toch aan de wc's", zegt hij.

Die mens geraakte niet door de massa eruit, was ne oudere, kleine man.
Nu niet dat ik boomlang ben maar ik zag die mens ewat vast staan dus heb dan plaats gemaakt zodat die door kon.
En da herinnerde em zich dus en wilde me daar nu nog es voor bedanken.
Ik was t eigenlijk ewa vergeten, maar da horen deed wel deugd
WC verhalen, door wie anders dan @kay-gell ?

:oi22:

ik kan precies alle HLN+ artikelen lezen? Ok flauwe glimlach, maar toch even snel profiteren van de getest artikelen te lezen.

Weet niet of dit echt hier thuis hoort, want een echte "glimlach" is het niet. Vandaag iemand haar leven gered. Passeerde op weg naar het werk een bankje en daar zat iemand maar wat belabberd op. Ben verder gereden maar bleef op m'n maag liggen, dus terug gekeerd. Bleek dus iemand te zijn die een overdosis had genomen. Was nog aanspreekbaar maar tegen dat de ziekenwagen er was was die wel helemaal weg. Hopelijk komt het goed voor die persoon. Was op een redelijk drukke baan dus waarschijnlijk zal er wel iemand anders zijn gestopt, maar toch blij dat mijn buikgevoel goed zat.

Weet niet of dit echt hier thuis hoort, want een echte "glimlach" is het niet. Vandaag iemand haar leven gered. Passeerde op weg naar het werk een bankje en daar zat iemand maar wat belabberd op. Ben verder gereden maar bleef op m'n maag liggen, dus terug gekeerd. Bleek dus iemand te zijn die een overdosis had genomen. Was nog aanspreekbaar maar tegen dat de ziekenwagen er was was die wel helemaal weg. Hopelijk komt het goed voor die persoon. Was op een redelijk drukke baan dus waarschijnlijk zal er wel iemand anders zijn gestopt, maar toch blij dat mijn buikgevoel goed zat.
chapeau man... Anders hadden we het mogen lezen op HLN.

in comes the internet generation, geen menselijkheid meer, eerder het individu dat telt

Deze zomer 3 vluchten moeten boeken om in hong kong te geraken.
Door de typhoon werd hij telkens gecancelled 2 dagen voor vertrek.
Uiteindelijk met de 3e betaalde vlucht toch mee geraakt.

En zie nu, 1 maand later, toch geld terug gekregen tot de laatste cent , van de eerste 2 vluchten. (die dus niet werden uitgevoerd)
had het niet gedacht, want geboekt 1) via booking.com en de 2e) op mytrip.com via skyscanner.

hééél keurig afgehandeld dus. blij hiervoor. en dit gewoon door klantendienst te contacteren, geen chargeback moeten initieren met mijn creditcard.

Combo van glimlach en ergernis.
Volgende week ga ik met de vriendin en haar kinderen naar Roompot. Ik had een bungalow geboekt met eindschoonmaak en huisdiertoeslag.
Gisteren gezien dat mijn hond niet op de gastenlijst stond dus ik pas dat aan. Vandaag krijg ik een factuur voor de huisdiertoeslag.

Ik neem contact op met de klantendienst om uit te leggen dat die toeslag al betaald is maar dat het huisdier gewoon niet op de lijst stond. Heel vriendelijke dame aan de telefoon die dat had aangepast op 5 min en mij ook wist te vertellen dat in onze bungalow de eindschoonmaak al was inbegrepen en ik dat geld dus terug krijg. Beetje ergernis op een systeem dat toelaat om toeslagen te boeken voor zaken die al inbegrepen zijn maar wel blij dat ze daar een klantendienst hebben met mensen die alles te goei nakijken ipv een robot waardoor ik wss naar mijn geld had mogen fluiten.

Terug
Bovenaan