Skoebiedoe
Well-known member
Nope , maar zit er soms nog opZalig, torenkraan bestuurder?
(keuring)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope , maar zit er soms nog opZalig, torenkraan bestuurder?
(keuring)Zalige job.Nope , maar zit er soms nog op(keuring)
Niet als het zo warm is of het regent hagelbollen of als het vriest .Zalige job.

)Zonder het citaat te lezen, dacht ik dat het nog ging over de rugbyspeler en Taylor Swift....Nope , maar zit er soms nog op(keuring)
Zonder het citaat te lezen, dacht ik dat het nog ging over de rugbyspeler en Taylor Swift....

Ik kan me nog goordere menselijke afscheidingen inbeelden om te verzamelen. Teenkaas en smegma, bijvoorbeeld. 'k Zou het toch niet smeren op een stukske rozijnbrood en een glaasje porto, al zijn de Franse kazen thans besmet met lysteria wat ook niet bepaald gezond is.
Heb je hier meer context over? Ik kon hier niets over terugvinden online. Is dit een prank of voor onderzoeksdoeleinden?Al een paar keer voorbij gelopen. Maar nu pas het doosje eens opengedaan en een foto getrokken
Bekijk bijlage 43355
Bekijk bijlage 43356
Blijkbaar heb je dus ook zoiets als deze:Heb je hier meer context over? Ik kon hier niets over terugvinden online. Is dit een prank of voor onderzoeksdoeleinden?
Hoeveel maanden heeft ze nog te leven?Karma die eindelijk zijn werk begint te doen bij mijn ex.
ze wordt elke dag bevredigend genomen door één van mijn zwarte broeders waarna ze in slaap valt met een gelukzalige glimlach?Karma die eindelijk zijn werk begint te doen bij mijn ex.

Ik dronk vroeger vanillemelk op caféIk ben dan toch niet de enige die Fristi of Cécémel durft te drinken op café
![]()
🎧Sam Gooris ging vroeger uit... op Cécémel en Fristi: “Als ik een Gini bestelde, waren mijn vrienden helemaal blij”
Sam Gooris blikt in de <a href="https://www.hln.be/dossier/gekoppeld~d69ba1b56-47bc-442f-a84b-d6a38d11002e/" target="_blank">HLN-podcast ‘Gekoppeld’</a> terug op zijn eerste stappen in het uitgaansleven – en die blijken verrassend onschuldig. “Ik ben van 1973. Doordat ik van kindsbeen af bezig...www.hln.be
.Moh, ik ook maar alleen in den DK in Roeselare. Goeie vanillemelk daar.Ik dronk vroeger vanillemelk op café.
De vanillemelk in Spanje is echt legendarisch lekker! Bestaat hier niet in BelgiëIk dronk vroeger vanillemelk op café.