Zij die de ergernissen op het werk thread lezen zullen mijn perikelen van de voorbije weken wel gelezen hebben.
Na een collega te hebben moeten ontslagen moest dat werk nu nog verdeeld worden onder de rest, waar ik nog niet definitie aan toegekomen was.
MAAR een 10-tal maanden geleden is er een collega vertrokken naar de concurrent, ik kon het haar niet kwalijk nemen: Het was voor een interne functie daar waar wij geen plaats voor hadden, basically mijn job gewoon. Ze is daar ook heel erg open over geweest en ik had wel veel begrip voor haar redenen.
Dus het afscheid is heel amicaal en emotioneel verlopen, ze werkte immers toch 5 jaar bij ons en ik heb haar toen ook gezegd dat de deur altijd openstond.
Toevallig is ze een hele tijd geleden nog eens op bureau geweest om de collega's nog eens te zien en liet ze doorschemeren dat ze niet echt tevreden was op haar nieuwe plaats (logisch daar is gene kay-gell natuurlijk) en hebben we eens wat gebabbeld. Ze was nog niet zeker of ze wilde terugkomen etc, etc...
Nu heb ik haar gisteren aan de lijn gehad en wilt ze dus wel terugkomen.
Echt fantastisch nieuws, ze lag heel goed in de groep, kent de job en deed die ook goed dus ja eind goed, al goed