Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier wel juist. Wat was de prompt?Bekijk bijlage 43635
oh man, en dat er mensen zijn die zonder fact checken gewoon AI in hun (school)werk verwerken.
'was 1995 30 years ago' op google.com.
Wie meer dan 1 snaar nodig heeft kan geen gitaar spelen! Helemaal in de geest van Goodrick
Zo random, zo goed en da op 1 snaar.
Hier nog ene:Bekijk bijlage 43635
oh man, en dat er mensen zijn die zonder fact checken gewoon AI in hun (school)werk verwerken.
Kid Approved. Oero's. Oreo's van den Aldi.Hier nog ene:
Omhulsel van spiegel eraf gereden door mijn eigen stomme fout.![]()
Zal combo worden in de garage een van de dagen dan want rechterachterband verliest ook spanning week geleden terug op 2,3 bar gezet omdat hij zei onder de 2 te zitten daarnet terug 1,9![]()
.Ik volg hier ganse gang wars. Aangestoken door mijn buurman die een "clan" eekhoorns ettelijke zomers geleden heeft vetgemest met als hoogtepunt de gedoopte "fat ranger" die een tijdje zich zelf huisde boven het voederbakske waar het allemaal met is begonnen. Zelfs de duiven volgen het tafereel mee.Blijkbaar eekhoorntjes in de tuin.![]()
Geen idee hoe lang die hier al zouden rondlopen, eerste keer dat ik het opmerk. Wat wel opvalt is dat sedert we de kippen regelmatig over heel het terrein loslaten (dat trekt onkruid uit en maakt er eieren van, gratis), er ook veel meer vogels landen. Daarvoor bleven die altijd in de bomen of op het dak zitten. Nu zie je soms enkele kippen lopen met duiven en merels er tussen. Allemaal aan 't pikken achter eten.Ik volg hier ganse gang wars. Aangestoken door mijn buurman die een "clan" eekhoorns ettelijke zomers geleden heeft vetgemest met als hoogtepunt de gedoopte "fat ranger" die een tijdje zich zelf huisde boven het voederbakske waar het allemaal met is begonnen. Zelfs de duiven volgen het tafereel mee.

Ratten in feestverpakkingBlijkbaar eekhoorntjes in de tuin.![]()

Ik zeg ook altijd tegen mijn vriendin dat dat ratten met een pluimstaart zijn, maar ze gelooft me niet.Ratten in feestverpakking![]()

Blijkbaar eekhoorntjes in de tuin.![]()