Bloody Gore
Member
En van mijn nieuwe mud schoenenZub, wat vind je van mijn nieuwe wandelschoenen?:
Lelijk he?
https://amerikaantje.be/product/pr-abl-boots/?attribute_pa_maat=49&attribute_pa_kleur=zwart

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En van mijn nieuwe mud schoenenZub, wat vind je van mijn nieuwe wandelschoenen?:
Lelijk he?

Ha. Ooit ook nog gehad. De echte abl's.En van mijn nieuwe mud schoenen
https://amerikaantje.be/product/pr-abl-boots/?attribute_pa_maat=49&attribute_pa_kleur=zwart
![]()
https://www.godare.events/en/events/trail-run-calendar/achelse-kluis-trail-walk/inschrijven eentje voor jou in mijn heimat, je bent het doelpubliek om 25 EURO te dokken voor een parkoers te wandelen dat je ook gratis kunt wandelenHa. Ooit ook nog gehad. De echte abl's.
Wel niet om te wandelen.
Toch stugge schoenen eigenlijk, en de zolen hebben maar weinig grip.

Longcapaciteit kan je kweken, maar niet iedereen heeft dezelfde "startpositie" daarin. Kijk ook bijvoorbeeld naar bergbewoners tegenover mensen die ter hoogte van de zeespiegel wonen, dat is toch ook een serieus verschil in zuurstofopname. Vandaar hoogtetraining door fietsers.Gisteren op de radio. Tom (Joe Radio) kon zijn adem geen minuut inhouden.
Ik dacht: Zo moeilijk is dat toch niet? Dus even een paar keer diep ademhalen en gaan ..
Tijd: 1 min en 52 hondersten en afgeklokt. Dat was toch lastiger dan ik dacht maar het lukte mij nog wel zonder er echt specifiek op te trainen![]()
Een 25 euro voor een 50km heb ik er nog voor over. (Is dan met ruime bevoorrading meestal.)https://www.godare.events/en/events/trail-run-calendar/achelse-kluis-trail-walk/inschrijven eentje voor jou in mijn heimat, je bent het doelpubliek om 25 EURO te dokken voor een parkoers te wandelen dat je ook gratis kunt wandelen![]()
)

https://www.godare.events/en/events/trail-run-calendar/achelse-kluis-trail-walk/inschrijven eentje voor jou in mijn heimat, je bent het doelpubliek om 25 EURO te dokken voor een parkoers te wandelen dat je ook gratis kunt wandelen![]()
Ja absoluut: die trail organisaties komen eind vh jaar gewoon break even uit, golazo daarentegen…Goh, dat kon ik van de trailrun die ik vandaag gedaan heb ook zeggen, bijna... of die van in februari al helemaal.
Feit is dat je ook betaalt voor de ervaring/sfeer en niet te vergeten: een stukje 'herinnerings'-metaal dat ergens in een lade belandt en wat bevoorrading onderweg (die wat mij betreft bij Go Dare events best wel oké is eigenlijk, no complaints daar).
Voor kortere afstanden zijn ze ook schappelijker qua prijs, dus ook dat is fair.
Geen ties met de organisatie voor de duidelijkheid. Ze zullen nog steeds wel winst maken, want het free beer komt waarschijnlijk van de sponsor, zo'n medaille uit ijzer/koper/hout (Chouffe Trail was hout) kost geen stukken van mensen, en de bevoorrading kopen ze in bulk natuurlijk, maar als je het zelf moet voorzien (sportdrank/koekjes/snoep/fruit) ben je toch ook al een paar euro's kwijt.
Voor mensen van verder uit het de buurt is het ook wel tof om zo een nieuw parcours te leren kennen.
Vind vooral marathons zoals die van Antwerpen compleet gestoord qua prijs, daar is de verhouding tussen wat je betaalt en wat je ervoor terug krijgt véél verder zoek.

Met mijn accident in gedachten, zo'n mensen minimaal, minimaal 1 jaar rijverbod geven. De cowboys mogen eruit, ty very much. Maarja, geef ze nog een kans, het was niet voor expressHele grote glimlach gisteren. Ik rij als vierde in een rij auto's waarbij we allemaal netjes 70 rijden waar 70 ook de maximumsnelheid was.
Achter mij plots een bmw die continu in mijn gat komt plakken en links/rechts slingert om toch maar te kijken of hij al voorbij kon (baan met regelmatig bocht en tegenliggers trouwens). Hij ziet plots zijn moment en vlamt dan als een zot 4 auto's voorbij en kan nog net een tegenligger ontwijken.
Kilometerje later kom ik aan een kruispunt en staat er een politiecombi met daarnaast de bmw. Ze hadden hem uit het verkeer geplukt.
Ik kon het ff niet laten een mega smile te hebben toen ik passeerde![]()
Misschien werden zijn frieten koud?Hele grote glimlach gisteren. Ik rij als vierde in een rij auto's waarbij we allemaal netjes 70 rijden waar 70 ook de maximumsnelheid was.
Achter mij plots een bmw die continu in mijn gat komt plakken en links/rechts slingert om toch maar te kijken of hij al voorbij kon (baan met regelmatig bocht en tegenliggers trouwens). Hij ziet plots zijn moment en vlamt dan als een zot 4 auto's voorbij en kan nog net een tegenligger ontwijken.
Kilometerje later kom ik aan een kruispunt en staat er een politiecombi met daarnaast de bmw. Ze hadden hem uit het verkeer geplukt.
Ik kon het ff niet laten een mega smile te hebben toen ik passeerde![]()
Zub, ik vind ze zo super.Zub, wat vind je van mijn nieuwe wandelschoenen?:
Lelijk he?
HOKA het merk voor casual hipsters en meisjes.Zub, ik vind ze zo super.
(Zeer dempend en veel teenruimte.)
Dat ik een 2de paar wil.
Jij mag de kleur kiezen.
De zwarte of de bruine.

Zo. Soms moet je de zoekfunctie van dit forum eens gebruiken.HOKA het merk voor casual hipsters en meisjes.
Ik wist niet dat je zo cool wou zijn.![]()
Ik heb die gratis gekregen van jouw belastingengeld.Zo. Soms moet je de zoekfunctie van dit forum eens gebruiken.
Wat wou je zo snel uw hoka clifton 8 inlopen.
Wat een enthousiasme.
Moest het personeel wat hipper ogen of zo?Ik heb die gratis gekregen van jouw belastingengeld.
Give them a (chat) room!!!Zouden gelle gewoon is niet afspreken en elkaar irl opgeilen?