Oldskooler
Well-known member
Enkel als hij hoka's aanheeft.Zouden gelle gewoon is niet afspreken en elkaar irl opgeilen?
Dan kan ik op zijn minst de schoenen nog bewonderen.
Hopelijk wel geen van die flashy kleurtjes.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel als hij hoka's aanheeft.Zouden gelle gewoon is niet afspreken en elkaar irl opgeilen?
Het zou eigenlijk niet mogen gezien de situatie maar mijn verbeelding maakt dit tot mijn glimlach van vandaag
- verschillende deuren van de keuken zijn afgerukt - wellicht ook opgestookt
- de houten plinten en binnendeuren zijn van de muur gehaald en vermoedelijk opgestookt
.
(ik heb het origineel wat aangepast )Iets als Willy Luiaard.In een Antwerpse school zit een leraar wiens achternaam een dier is, genre Conner Olifant.
Die kon er de eerste schooldag niet mee lachen dat ze met z'n naam lachten.
Hopelijk goed in het overgebleven vet gedrenkt.Een verse boterham, rijkelijk belegd met krokant gebakken gerookt spek.
Mon dieu.
Achteraf een boterham in dat vet bakken en dan wat bruine suiker erop.Hopelijk goed in het overgebleven vet gedrenkt.
Dat is niet hoe je het doet...Achteraf een boterham in dat vet bakken en dan wat bruine suiker erop.

Smoet vet espe en spek godver![]()
Dit waren ze: Me, myself and I (De La Soul), The player (Daan), The narcissist (Blur), I lie and I cheat (Won Ton Ton) en ten slotte was het nummer dat hem het best zou beschrijven Loser (Beck).Gunther D. die tijdens het middagblok op StuBru naar songs vraagt die Ruben Van Gucht beschrijven. Nu is het 'I lie and I cheat'.![]()
Ik ben om van te smullen he.Een verse boterham, rijkelijk belegd met krokant gebakken gerookt spek.
Mon dieu.