Jullie kunnen nog tot het einde van de maand deelnemen aan onze quiz: https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-augustus.63/
Veel succes!
Veel succes!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nondedoeme, gecrasht bij 2e vraag. Zero pointsJullie kunnen nog tot het einde van de maand deelnemen aan onze quiz: https://www.beyondgaming.be/quiz/beyond-quiz-augustus.63/
Veel succes!

Ik zou me kapotschamen als (ex)-partner, miljaarIk ging juist 'tzelfde posten.![]()
Brenda (33) wil haar relatie redden en doet dat met... spandoek over E314: “Ik wil de hele wereld tonen hoe graag ik hem zie”
Wie vanochtend over de E314 in Leuven reed heeft het misschien ook zien hangen aan een brug ter hoogte van UZ Gasthuisberg. Het gaat om een spandoek met de boodschap ‘SVEN MIJN LIEFSTE HOU ZOVEEL VAN JOU’. Nee, het was geen huwelijksaanzoek, wel integendeel... De 33-jarige Brenda uit Winksele...www.hln.be
Ja, het is fout om te lachen met zo'n mensen, maar als je in de gazet komt is het fair gameIk zou me kapotschamen als (ex)-partner, miljaar

De burgemeester ziet er wel een deugnietje uit.Ze had ook een beetje moeite kunnen doen, dan had het nog charmant geweest op de ene of de ander manier. Maar dit ziet er uit alsof ge een kleuter met een alcoholstift hebt achtergelaten in bed.
Om in de categorie "Belachelijk overspel" te blijven, is deze ook wel gold.
![]()
Klacht tegen burgemeester van Zulte die gemeentelijke zalen gebruikte om af te spreken met nieuwe vriendin | VRT NWS Nieuws
In Zulte dienen oppositiepartijen CD&V en N-VA een klacht in tegen de burgemeester omdat die de gemeentelijke zalen onrechtmatig gebruikt heeft. De burgemeester sprak er af met zijn nieuwe vriendin, die ook bij de gemeente werkt. Maar ze betaalden geen huurgeld om de zalen te gebruiken. De...www.vrt.be
Dit is gewoon de chef's kiss: "Ik besef dat ik Sven veel pijn heb gedaan door veel bedrog te plegen."![]()
Brenda (33) wil haar relatie redden en doet dat met... spandoek over E314: “Ik wil de hele wereld tonen hoe graag ik hem zie”
Wie vanochtend over de E314 in Leuven reed heeft het misschien ook zien hangen aan een brug ter hoogte van UZ Gasthuisberg. Het gaat om een spandoek met de boodschap ‘SVEN MIJN LIEFSTE HOU ZOVEEL VAN JOU’. Nee, het was geen huwelijksaanzoek, wel integendeel... De 33-jarige Brenda uit Winksele...www.hln.be
Ja, het is fout om te lachen met zo'n mensen, maar als je in de gazet komt is het fair gameIk zou me kapotschamen als (ex)-partner, miljaar
“Nu mijn bedrog is uitgekomen, wil ik er alles aan doen om ons huwelijk te redden.” is anders ook wel een mooie negatie van schuldinzicht.Dit is gewoon de chef's kiss: "Ik besef dat ik Sven veel pijn heb gedaan door veel bedrog te plegen."
Lopen Sven! Nu het nog kan....![]()
Ik eentje, ook uit omgeving Leuven. Schattig, schoon ogen, leuke tietjes en een deftige job (dixit @RemakeZelfs na 63629 keer, blijft dit grappig.
Iemand overigens al een "toffe" niet marginale Brenda gekend? Of moet ik mijn sociale kring verbreden.
)Geluk bij een ongeluk!Reparateur van Pelgrim was bij ons om de oven te herstellen.
Terwijl hij bezig is valt de vaat open, bijna op hem. Onze vaat gaat op het einde van zijn programma namelijk automatisch open om uit te dampen. Die mens zegt dat dat niet normaal is, dat er vanonder schroefjes aan die deur zijn om die af te stellen zodat die gewoon op een kier opengaat ipv volledig. De keukeninstallateurs hadden dat nooit goed gedaan.
We vonden dat op zich al raar dat die vaat volledig openviel (is al sinds we hem 3j geleden hadden zo), maar dachten 'tja, tis een budgetvaat, dat heb je dan zeker'. Door het complete toeval dat die technieker daar dus net op het goeie moment was is dat nu correct afgesteld. Anders hadden we hier misschien nog 15 jaar gezeten met een vaat die nooit goed afgesteld was zonder dat ooit te weten.
Pure In De Gloria. Zou zo een brief aan de Cameraad kunnen zijn.![]()
Dat komt door die quote van Average Rob dat “koffiekoeken are frituur of the morning”Dit is wat lachen maar met een traan:
De bakker in de deelgemeente waar ik woon gaat beginnen met 's avonds frituur te houden (dus in dezelfde zaak: overdag bakkerij en 's avonds frietkot).
Begrijp er niets van omdat beide beroepen volgens mij (geen ervaring als friturist, wel als bakker) veel tijd vragen als je dit fatsoenlijk wilt uitvoeren.