Green Mamba
Well-known member
Dan toch iets of wat chance gehad met het goed weerGeslaagde housewarming gehad gisteren![]()
Veel plezier in de nieuwe woonst.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan toch iets of wat chance gehad met het goed weerGeslaagde housewarming gehad gisteren![]()
Veel plezier in de nieuwe woonst.Heb je de klimop nog ingevlochten op voorhand?Geslaagde housewarming gehad gisteren![]()

Voor het eerst in mijn leven naar een kapper gegaan (daarvoor altijd eigen knip en tondeusewerk). Dan nog in het buitenland op vakantie en meteen gegaan voor blonderen. Ik vind het er geweldig uitzien en de vriend is ook tevreden![]()
Heb je de klimop nog ingevlochten op voorhand?![]()

wtf, waarom geven ze dat als extra info.10€ donatie van een graaf en dan mag je niet lachen met dat Nederlanders gierig zijnDe prinses wisselde crawl en schoolslag af, en zamelde meer dan 2.700 euro in. Ze kreeg onder meer een donatie van 10 euro van neef en graaf Claus-Casimir.
Kan toch niet anders dan dat ze dat er zo specifiek bij zetten om die mens uit te lachen?oh man, die kranten blijven toch geven
![]()
Prinses Ariane duikt - net als moeder en coach Máxima ooit - in Amsterdamse grachten voor ALS | VRT NWS Nieuws
In Amsterdam heeft prinses Ariane 2.746 euro ingezameld voor onderzoek naar de dodelijke spierziekte ALS. Daarvoor dook ze de Amsterdamse grachten in en zwom ze 2,25 km in 51 minuten en 29 seconden. Koningin Máxima supporterde luid voor haar dochter langs de kant.www.vrt.be
Bekijk bijlage 44001
goed dat ge zegt 'met badmuts', dacht even dat ze een enorm voorhoofd hadwtf, waarom geven ze dat als extra info.
en:
10€ donatie van een graaf en dan mag je niet lachen met dat Nederlanders gierig zijn
wat een journalistiek toch.

De meesten kiezen een ava waarmee ze zichzelf een beetje associëren.Blij met men nieuwe ava.
Zelf bewerkt om een realistisch portret van de man weer te geven![]()
Uhu ben dan ook wel een beetje down de laatste weken..De meesten kiezen een ava waarmee ze zichzelf een beetje associëren.

Dromend liggen staren.deze stream:de muziek is relaxerend en onze mooie planeet ziet er zo vredig uit. Ik ga het nooit meemaken, maar ik zou onze planeet zo toch eens live willen zien. Dat moet zalig zijn om zo mee te cruisen met de ISS en ondertussen de aarde te bewonderen.
- Koppeltjes die hun eerste blik op elkander werpenDromend liggen staren.
Beseffend dat zich onder het zichtbare oppervlak afspeelt:
-bombardementen
-gun shootings
-drones die exploderen
-...
-Echtscheiding na zoveel jaar, geldproblemen volgend.- Koppeltjes die hun eerste blik op elkander werpen
-Snotneuzen die door het wonder van een sport een levenslange vriendschap vinden
-Het kiekevel gedeeld in unison op een muziekaal evenement
-Dat gedreven fransaiske die net voor de orale piek hare vinger naar uw holleke brengt en uw hele identiteit in vraag stelt
'tleven kan nog zo schoon zijn