Je glimlach van vandaag

Na ruim tien weken ziekenhuis de eerste wandeling buiten kunnen doen met de vriendin en de zoon :love: .

Had eigenlijk geen problemen op zijn longen na en die zijn ook eindelijk aan het beteren :love: .

Voor het eerst in mijn leven naar een kapper gegaan (daarvoor altijd eigen knip en tondeusewerk). Dan nog in het buitenland op vakantie en meteen gegaan voor blonderen. Ik vind het er geweldig uitzien en de vriendin is ook tevreden 😅

Zaten gisteren op restaurant te eten en hadden wat contact met de mensen langs tafel met momenten. Waren 4 jong gasten die zich goed aan t amuseren waren.
Ineens vroeg iemand of ik syndicus was, bleek die klant geweest te zijn een jaar of 7-8 geleden.
En ineens reageert iemand anders aan die tafel heel fel.
Bleek die ook in een syndicus kantoor te werken. Hij vroeg dan waar ik werkte en wie ik was. Toen zei hij dat ik wist wie ik was en dat em op al die jaren nog nooit iemand had horen klagen over mijn werk en dat dat wel een beetje gekend is.
Ik vond dat zo een leuk compliment en dat komende van de concurrentie. Heeft echt mijne avond gemaakt.

I know, de situatie is erg, maar toch:

Schermafbeelding 2025-09-07 210429.png

das precies of die bedoelt dat het aanvaardbaar is als ge het 's nachts doet. :laugh:

oh man, die kranten blijven toch geven

Schermafbeelding 2025-09-08 151053.png

goed dat ge zegt 'met badmuts', dacht even dat ze een enorm voorhoofd had :rofl: wtf, waarom geven ze dat als extra info.

en:
De prinses wisselde crawl en schoolslag af, en zamelde meer dan 2.700 euro in. Ze kreeg onder meer een donatie van 10 euro van neef en graaf Claus-Casimir.
10€ donatie van een graaf en dan mag je niet lachen met dat Nederlanders gierig zijn :rofl:
wat een journalistiek toch.

oh man, die kranten blijven toch geven

Bekijk bijlage 44001

goed dat ge zegt 'met badmuts', dacht even dat ze een enorm voorhoofd had :rofl: wtf, waarom geven ze dat als extra info.

en:

10€ donatie van een graaf en dan mag je niet lachen met dat Nederlanders gierig zijn :rofl:
wat een journalistiek toch.
Kan toch niet anders dan dat ze dat er zo specifiek bij zetten om die mens uit te lachen?

deze stream:
de muziek is relaxerend en onze mooie planeet ziet er zo vredig uit. Ik ga het nooit meemaken, maar ik zou onze planeet zo toch eens live willen zien. Dat moet zalig zijn om zo mee te cruisen met de ISS en ondertussen de aarde te bewonderen.

deze stream:
de muziek is relaxerend en onze mooie planeet ziet er zo vredig uit. Ik ga het nooit meemaken, maar ik zou onze planeet zo toch eens live willen zien. Dat moet zalig zijn om zo mee te cruisen met de ISS en ondertussen de aarde te bewonderen.
Dromend liggen staren.

Beseffend dat zich onder het zichtbare oppervlak afspeelt:
-bombardementen
-gun shootings
-drones die exploderen
-...

Dromend liggen staren.

Beseffend dat zich onder het zichtbare oppervlak afspeelt:
-bombardementen
-gun shootings
-drones die exploderen
-...
- Koppeltjes die hun eerste blik op elkander werpen
-Snotneuzen die door het wonder van een sport een levenslange vriendschap vinden
-Het kiekevel gedeeld in unison op een muziekaal evenement
-Dat gedreven fransaiske die net voor de orale piek hare vinger naar uw holleke brengt en uw hele identiteit in vraag stelt

'tleven kan nog zo schoon zijn

- Koppeltjes die hun eerste blik op elkander werpen
-Snotneuzen die door het wonder van een sport een levenslange vriendschap vinden
-Het kiekevel gedeeld in unison op een muziekaal evenement
-Dat gedreven fransaiske die net voor de orale piek hare vinger naar uw holleke brengt en uw hele identiteit in vraag stelt

'tleven kan nog zo schoon zijn
-Echtscheiding na zoveel jaar, geldproblemen volgend.
-Snotneuzen die rellen starten, 3 graden klimaatopwarming tegemoet gaand.
-Het echte muzikale talent dat ons stilaan verlaat wegens de leeftijd
-SOA's

Zo, nu ga ik verder werken. Euhm, eerst eten, lang genoeg, zoals het bij een overheid betaamt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan