Instellingen reclame

Renegadexxripxx

Well-known member
Is er een mogelijkheid om in de instellingen van de reclame een verschil te maken tussen wanneer je surft via de desktop of wanneer je dit doet met uw mobiele telefoon ?

Ik had al even gezocht op het forum of ik een vraag hierover terugvond. Maar niet direct iets gevonden.

Op mijn desktop maakt die grote banner niet echt zeer veel uit, maar op mijn mobiele telefoon is dat wel altijd een gedoe. Waar die kleine banner wat handiger is. Dus ik vroeg mij af of het mogelijk was om een differentiatie te maken hierin ?
Ik gok van niet, aangezien het lijkt dat die instellingen gewoon zich doorzetten tussen de toestellen, en het enkel de instelling is van uw profiel die bepaalt hoe dit toegelaten wordt. Maar bon als ik het niet vraag dan blijft het zeker zo :p.

Is het niet zo dan leef ik er wel verder mee.
 
Op dit moment is er al een detectie/verschil ingebouwd tussen de ads die ingeladen worden voor mobile en desktop, ook bij de top banner ("mobile billboard" vs "desktop leaderboard"). Maar het zijn inderdaad wel chongus blokken die ze tegenwoordig inladen amai...
 
Voor de ads zijn we afhankelijk van de "leverancier".
De banner bovenaan is inderdaad groot, te groot, en niet conform onze afspraken die we met het bureau hadden vastgelegd.
Het enige wat we kunnen doen, is dit aangeven zodat ze dit z.s.m. aanpassen.

Zelf kunnen we daar echter geen wijzigingen aan maken.

Bedankt alvast om dit te melden, ik ga er meteen mee aan de slag.
 
Kan het zijn dat er iets mis is met de desktopversie ?

Ik zie geen inhoud voor de topbanner. Je moet echter wel scrollen voor de lengte van de ruimte van de banner. Maar zoals gezegd zie ik geen inhoud bij die "banner". Op de gsm zie ik die inhoud wel.
De inhoud voor de zij- en onderbanner wordt echter wel ingeladen. Kan dat iets te maken hebben met het feit dat je die banner in grootte hebt beperkt en dat die door uw leverancier in een verkeerde grootte wordt aangeleverd en niet automatisch verkleind wordt naar de voorziene grootte van 300*250 ?

ik heb geen adblocker opstaan. Dus dat kan het niet zijn.
 
Terug
Bovenaan