In welke sector werk je?

In welke sector werk je?

  • Horeca en Toerisme

    Stemmen: 3 1,4%
  • Onderwijs

    Stemmen: 11 5,0%
  • Audio, Film, Gaming, Events, socio-cultureel

    Stemmen: 5 2,3%
  • Sociale Economie

    Stemmen: 0 0,0%
  • IT-Consultancy

    Stemmen: 24 10,9%
  • Andere consultancy

    Stemmen: 14 6,3%
  • Informatica (hardware/softwarebedrijven)

    Stemmen: 15 6,8%
  • Bouw, Vastgoed & facility

    Stemmen: 17 7,7%
  • Voeding & Tabaksbedrijven

    Stemmen: 7 3,2%
  • Transport, Logistiek

    Stemmen: 17 7,7%
  • Textiel, kleding

    Stemmen: 2 0,9%
  • Metaalindustrie

    Stemmen: 9 4,1%
  • Scheikunde

    Stemmen: 8 3,6%
  • Hout- en meubelindustrie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gezondheidsdiensten (welzijnswerk, ziekenhuizen, kinderopvang, gehandicaptenzorg)

    Stemmen: 10 4,5%
  • Grafische, papier, karton

    Stemmen: 3 1,4%
  • Overheid en openbaar bestuur

    Stemmen: 32 14,5%
  • Land, Tuin & bosbouw

    Stemmen: 1 0,5%
  • Energie/Water

    Stemmen: 10 4,5%
  • Bank, verzekeringen, post, telecom

    Stemmen: 24 10,9%
  • Handel

    Stemmen: 3 1,4%
  • Andere diensten aan bedrijven (schoonmaak, HR, bedrijfsadvocatuur, ...)

    Stemmen: 11 5,0%
  • Andere diensten aan particulieren (schoonmaak, vakbond, ...)

    Stemmen: 2 0,9%
  • Nog andere

    Stemmen: 16 7,2%
  • Geen werk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    221
In de Payment Processing sector, die staat er ook niet bij. Wij maken de software, dus kan mss onder informatica :)
 
In de Payment Processing sector, die staat er ook niet bij. Wij maken de software, dus kan mss onder informatica :)

In theorie zou je kunnen bekijken naar de Nace-code waarvoor je werkgever/bedrijf heeft gekozen als je niet weet in "welke sector" je werkt.
 
Ik heb "Transport, Logistiek" en "Overheid en openbaar bestuur" aangeduid.

Werk bij de spoorwegen, Infrabel. Een autonoom overheidsbedrijf.
 
Sociaal werk/gehandicaptenzorg, ik besef me zonet dat ik deze week 10 jaar aan het werk ben in de sector (en nota bene bij dezelfde werkgever).
 
  • Leuk
Waarderingen: Vega
Frappant dat de overheid de grootste werkgever is hier op het forum (en onrechtstreeks mogelijk nog groter via consultancy etc). Toch wel een teken hoe "vet" onze staatsstructuren zijn.
 
Ik werkte zes jaar in het onderwijs. Meer bepaalde als administratief medewerker. Jammer genoeg was ik vijf keer geopereerd aan mijn darmen en had ik vaak revalidatieperiodes nodig. Toen ik er eindelijk bovenop was kreeg ik ook nog eens een schildklierprobleem, waardoor ik nog een extra maand moest thuisblijven. In april ben ik dan uiteindelijk ontslagen. Ze hebben het weliswaar een andere naam gegeven. Een voorbeeld op mijn c4 was niet genoeg motivatie. Wat mezelf wel redelijk pijn deed aangezien ik altijd alles heb gedaan voor die job en ook vaak op mijn job ben geweest terwijl ik er eigenlijk niet mocht of kon zijn.

Ik heb toen wel een aanzienlijke vergoeding gekregen en ik heb meteen daarna ook beslist om een tijdje niets te doen om medische redenen. Zeg maar een beetje op mijn plooien komen. Nu spelen er gelukkig al wel enkele dingen, maar liefst van al zou ik meteen terug willen gaan werken. De zoektocht verloopt redelijk stroef en het begint ook een beetje op mijn gemoed te werken dat ik nog steeds niet heb.
 
Terug
Bovenaan