Werk Ik werk 8u per dag op kantoor aan de laptop en mijn werkgever stelt voor mij ter beschikking:

Ik werk 8u op kantoor aan een laptop en mijn werkgever geeft mij...


  • Totaal aantal stemmers
    324
Ga dan gewoon naar de dokter met polsklachten en laat u op lange termijn thuis zetten hé.

Ik weiger te werken met goedkoop materiaal dat een negatieve impact kan hebben op mijn gezondheid. Als het op die paar 100 euro extra aankomt kunnen ze zich geen werknemer veroorloven.
Of verander gewoon van job waarbij uw eerste vraag aan de potentieel nieuwe werkgever is "mag ik jullie bureaustoelen en bureau's aub eens bekijken?"

Da's misschien de correcte oplossing in plaats van gewoon stoppen met werken en een invaliditeitsuitkering krijgen niet omdat je het nodig bent maar omdat je een ergonomische muismat wil. (dit is 1 van de meer waanzinnige posts die ik hier al heb zien passeren)
 
Of verander gewoon van job waarbij uw eerste vraag aan de potentieel nieuwe werkgever is "mag ik jullie bureaustoelen en bureau's aub eens bekijken?"

Da's misschien de correcte oplossing in plaats van gewoon stoppen met werken en een invaliditeitsuitkering krijgen niet omdat je het nodig bent maar omdat je een ergonomische muismat wil. (dit is 1 van de meer waanzinnige posts die ik hier al heb zien passeren)

Dat is ook een optie. 😂
 
Ik heb niet te klagen, voor iemand die niet altijd op bureau is.

Voor op locatie of thuiswerk heb ik een (basis) laptop met apart numeriek klavier en een simpele headset om te kunnen bellen e.d. Kreeg ook een goede rugzak om die laptop in mee te nemen. Voor thuiswerk ontving ik een dockingsstation / KVM switch om tussen werk laptop en eigen privé computer te kunnen wisselen.

Op mijn bureau zelf heb ik een vaste computer staan, met 2 zeer goede schermen die in alle richtingen instelbaar zijn. Heb wel maar een standaard toetsenbord en muis, maar die zijn beide oké genoeg. Naast een 2de headset, heb ik ook nog een vast telefoon toestel staan (al wordt die maar amper gebruikt). Waar ik het meest van tevreden ben is dat we allemaal al jaren elektronische zit-sta bureaus hebben, met verschillende profielen en met een sta hoogte waar ik er ook effectief rechtop kan aan werken (ben immers vrij groot). Tot slot hebben we ook zeer comfortabele bureaustoelen, die ik ook graag thuis zou willen, maar net iets te duur zijn om zelf te kopen.

Nadeel is dat het een half landschapsbureau is, waar het zeer druk en lawaaierig kan worden.
Noise Cancelling headset is niet voorzien.
 
Terug
Bovenaan