Ik vind die achterkant niet mooi met die gekke lichten. Ik vind het voor een of ander reden verouderd uitzien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die achterkant niet mooi met die gekke lichten. Ik vind het voor een of ander reden verouderd uitzien.
Zie je tegenwoordig toch al vaak? Kameraad van mij heeft er maandje een getest maar niet zo tevreden van.Ik reed daarnet achter zo'n Lynk & co geval met zo'n halve blauwe velg.![]()

Een EQS is echt een heel grote wagen, een EQE is merkbaar kleiner.Gisteren een EQE of een EQS gezien op knooppunt R0/E40 richting Leuven. Knalblauw met NL nummerplaat. Ik denk dat het een EQE was maar geen idee of die al geleverd worden.
Een EQS is echt een heel grote wagen, een EQE is merkbaar kleiner.
Beide worden al geleverd trouwens.
Jammer dat je hetzelfde niet over de buitenzijde kan zeggenEQS is wel heel knap aan de binnenzijde, er stond hier gisteren eentje op onze parking en was eens gaan kijken, zou er kunnen aan wennen

Jammer dat je hetzelfde niet over de buitenzijde kan zeggen![]()
De EQS vind ik langs de buitenkant een beetje buiten proporties.I concur
Gewoon gepersonaliseerde. Je kan dat zien aan de stempel van de DIV moest je twijfelen. Bij gepersonaliseerde staat deze voor de eerste letter/cijfer, bij niet-gepersonaliseerde staat die er achter.Net deze tegengekomen. Een a of een p nummerplaat ken ik. Maar deze?!of is dit een 'gewone' gepersonaliseerde?
Diksmuidestraat, aan de viswinkelGewoon gepersonaliseerde. Je kan dat zien aan de stempel van de DIV moest je twijfelen. Bij gepersonaliseerde staat deze voor de eerste letter/cijfer, bij niet-gepersonaliseerde staat die er achter.
Ik vermoed dat dit niet ver van het station van Ieper is? Die zijn vorige plaat was TOM-001.
Ahja, kan zijn. Stond vroeger altijd in de Maloulaan.Diksmuidestraat, aan de viswinkel