"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Het kan nog gekker. Als ik mijn nieuwe i4 nu tweedehands te koop zou zetten zou ik 20000 boven de aankoopprijs kunnen vragen met het aanbod nu op autoscout.

De wereld op zijn kop.
 
Ni

Voor 20k extra vloog mijn wagen meteen de deur uit hoor :)
Ik zou de golf ook direct weg doen voor 20k extra! :p

Nu, het is zoals bij vastgoed he, de prijzen schieten omhoog dus als je iets verkoopt met winst, maar je wil wel een nieuwe andere auto, gaat die ook gewoon duurder zijn...
 
Ik zou de golf ook direct weg doen voor 20k extra! :p

Nu, het is zoals bij vastgoed he, de prijzen schieten omhoog dus als je iets verkoopt met winst, maar je wil wel een nieuwe andere auto, gaat die ook gewoon duurder zijn...
Ja da's ook waar. Als ik in de week eens tijd heb ga ik eens in de configurator zien wat de meerprijs is als ik hem vandaag exact hetzelfde zou bestellen.

Edit, ik had tijd: kom op 11k meer, maar dat is zonder kortingen. Dus zal nog beperkt zijn denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ja da's ook waar. Als ik in de week eens tijd heb ga ik eens in de configurator zien wat de meerprijs is als ik hem vandaag exact hetzelfde zou bestellen.

Edit, ik had tijd: kom op 11k meer, maar dat is zonder kortingen. Dus zal nog beperkt zijn denk ik.
Het probleem is niet hem nieuw aankopen, dat is niet veel duurder geworden.
Het probleem is hem geleverd krijgen. Nu bestellen en je hebt hem misschien februari 2024.
 
Was met de dochter in de wijk aan het fietsen en moest snel gaan, wel leuk als toevallige spot 😊

i-2DRZ69t-X2.jpg


i-cQV9WqL-X2.jpg
 
Kben jaloers. Ooit eens een EB110 gezien in Frankrijk, maar nog altijd geen Veyron of Chiron op de baan gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Amai, ne Chiron is toch al wel echt een speciale spot :)
Die STO ook :p, maar Chiron is idd wel echt uitzonderlijk om zomaar op de weg tegen te komen.

Ik blijf dat toch ook echt een knappe wagen vinden. Als ge weet dat die ondertussen ook al 6 jaar oud zijn, blijkt dat design toch tijdloos
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Snel opgezocht en blijkbaar rijden er effectief niet zo veel rond. Dubbel gevoel toch ook want ging allemaal te snel om goed en wel te beseffen. Die Chiron zie je natuurlijk van ver dat het iets heel speciaal is.. Voor de lambo alleen had ik mijn iphone niet uitgehaald 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Snel opgezocht en blijkbaar rijden er effectief niet zo veel rond. Dubbel gevoel toch ook want ging allemaal te snel om goed en wel te beseffen. Die Chiron zie je natuurlijk van ver dat het iets heel speciaal is.. Voor de lambo alleen had ik mijn iphone niet uitgehaald 😄
Ja, die Huracan valt minder op dat het een speciaal model is he. Zo'n Bugatti, daarvan is elk model speciaal, dusja :p

1x een Veyron gezien (en Chiron op events etc) maar hoewel ze eigenlijk niet extreem zeldzaam zijn, worden er heel weinig km's mee gereden he... Er is zo'n artikel verschenen over de kostprijs van nieuwe banden, maar Bugatti heeft nadien wel naar buiten gebracht dat eigenlijk bijna niemand al nieuwe banden nodig gehad had...
 
EB110 is voor mij nog een véél specialere spot hoor :love:
Heeft iedereen zo niet een paar auto's waarvoor ze van hun stoel zouden vallen als ze ze zien?
Miura SV is dat bij mij bvb. Of 300SL. Of BMW 507...
Ik dacht ook dat de EB110 echt veel minder geproduceerd is dan de moderne Bugatti's trouwens.
 
Stond er vroeger niet een EB110 uitgestald (in de “etalage”) bij de Bugatti verdeler tussen Gent en Brugge naast de E40? Nu spreek ik over een goeie 30 jaar geleden 🙃 Nu ja als spot telt dat niet natuurlijk.

De Jaguar garage waar ik tijdens mn jeugd altijd met de fiets passeerde richting hockey had zo een XJ220 uitgestald 😍
 
  • Geweldig
Waarderingen: Musk
Terug
Bovenaan