"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wtf voor ne showroom is dat. Bij mijn dealer mag ik blij zijn als er ne X1 staat :unsure:
 
Godmiljaar. Hoe was de testrit?
Obviously tof :p. Wel verschoten dat die ondanks de altijd sportieve vering wel comfortabel vluchtheuvels pakt. En 0-100 sprintjes zijn vrij extreem. Maar 2 weken geleden zowel m8 competition als M4 competition op Zolder gereden, en ik zou toch altijd de M4 pakken (nuja, ik zou de toekomstige M2 pakken :p).
Zelfs al had ik het geld voor een M8, dan kocht ik een gewone 8-reeks en M2 in de plek...
 
En net testrit gedaan met deze:


Zo vaak kom ik hier niet ze :p ze vieren hun 25 jarig bestaan nu. Vorige keer was testrit Z4.

Vandaag wel verschoten wat ze allemaal hebben boven gehaald. Indrukwekkende collectie.
Komt me bekend voor. Patrick smets?

Had nog een berichtje dat er nog een slot was voor een BMW x5m
 
Vandaag zag ik iemand met een Beyond Gaming nummerplaat.

C5016894-1D4C-4FAA-A86D-98C43A6DF6B5.jpeg
 
Obviously tof :p. Wel verschoten dat die ondanks de altijd sportieve vering wel comfortabel vluchtheuvels pakt. En 0-100 sprintjes zijn vrij extreem. Maar 2 weken geleden zowel m8 competition als M4 competition op Zolder gereden, en ik zou toch altijd de M4 pakken (nuja, ik zou de toekomstige M2 pakken :p).
Zelfs al had ik het geld voor een M8, dan kocht ik een gewone 8-reeks en M2 in de plek...
Ik zie niet in waarom je een gewone 8 zou kopen dan. Ben je dan niet beter af met een 5 of 7?
 
Jeremy Clarkson en Richard Hammond gezien deze voormiddag in Bled, Slovenië. Zijn hier momenteel duidelijk een special aan het maken gezien de nogal creatief versierde auto's.
James May niet gezien maar die was misschien weer eens verkeerd gereden.
 
Jeremy Clarkson en Richard Hammond gezien deze voormiddag in Bled, Slovenië. Zijn hier momenteel duidelijk een special aan het maken gezien de nogal creatief versierde auto's.
James May niet gezien maar die was misschien weer eens verkeerd gereden.
Ah zalig, die mannen zitten idd in Slovenië zag ik.
 
Het was meer ik stapte rond bij de stealer.
Wagen moest binnen, eens even gaan kijken in de showroom en premium selection.
Veel lekkers gezien, maar Jezus wat een prijzen…
Daar wordt je toch echt niet vrolijk van.
 
Terug
Bovenaan