Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dealer hier heeft er ook eentje die soms in de showroom staat. Naast de project 7 en project 8. Die 2 laatste zijn super he, maar ze gaan toch nooit die heldenstatus van de xj220 halen...De Jaguar garage waar ik tijdens mn jeugd altijd met de fiets passeerde richting hockey had zo een XJ220 uitgestald
Die en de XJ220 én een gele Miura.Die eb110 is toch ook DE wagen dat quasi iedereen vroeger in 1/18 had staan in de huiskamer?
En dan moet je weten dat Jaguar nu vooral een merk is van mottige SUV’s met hun pace-reeksDealer hier heeft er ook eentje die soms in de showroom staat. Naast de project 7 en project 8. Die 2 laatste zijn super he, maar ze gaan toch nooit die heldenstatus van de xj220 halen...
Alvan Motors, inderdaad.Stond er vroeger niet een EB110 uitgestald (in de “etalage”) bij de Bugatti verdeler tussen Gent en Brugge naast de E40? Nu spreek ik over een goeie 30 jaar geleden
Bwa, ik vind dat eigenlijk meevallen. 50% van hun gamma zijn SUV's, en je ziet eigenlijk nog steeds vooral i-paces en f-types rijden...En dan moet je weten dat Jaguar nu vooral een merk is van mottige SUV’s met hun pace-reeks
Jaguar wil zelfs naar een hoger segment, bij de Bentleys.En... Jaguar heeft al aangegeven om te stoppen met alle SUV's buiten de i-pace.
Dan gaat hun design departement toch wel stappen moeten zetten. Ik vind alle Jaguars er uitzien als cheape klotebakken/aftreksels. Geven me de vibe van Kia en consoorten vroeger. Alleen de F-Type ziet er leuk uit, maar moet het ook wel afleggen tegen al zijn concurrenten.Jaguar wil zelfs naar een hoger segment, bij de Bentleys.
Ik ben benieuwd of ze daarin gaan slagen.
De F-type moet het afleggen tov zijn concurrenten? Qua looks en sound steekt die mijlenver boven de concurrenten he. Hij moet het afleggen qua sportiviteit maar daar mikt hij ook gewoon niet op.Dan gaat hun design departement toch wel stappen moeten zetten. Ik vind alle Jaguars er uitzien als cheape klotebakken/aftreksels. Geven me de vibe van Kia en consoorten vroeger. Alleen de F-Type ziet er leuk uit, maar moet het ook wel afleggen tegen al zijn concurrenten.
Interieus is ook ondermaats imo. En het is geen iconische wagen meer, al jaren niet meer. Het is vooral een saaie wagen.
Ja dus hij ziet er leuk uit, maar moet het afleggen tegen zijn concurrenten?De F-type moet het afleggen tov zijn concurrenten? Qua looks en sound steekt die mijlenver boven de concurrenten he. Hij moet het afleggen qua sportiviteit maar daar mikt hij ook gewoon niet op.
Qua looks en design vind ik Jaguar er nog steeds bovenuit steken. Althans de XE en XF toch. En de F-Pace vind ik ook niet mis.Dan gaat hun design departement toch wel stappen moeten zetten. Ik vind alle Jaguars er uitzien als cheape klotebakken/aftreksels. Geven me de vibe van Kia en consoorten vroeger. Alleen de F-Type ziet er leuk uit, maar moet het ook wel afleggen tegen al zijn concurrenten.
Interieus is ook ondermaats imo. En het is geen iconische wagen meer, al jaren niet meer. Het is vooral een saaie wagen.
Een beetje ongerelateerd, maar ik ben benieuwd: wilt dat dan ook zeggen dat gij een Multipla mooi vindt?Ik vind de F-TYPE toch ook maar iets lelijk tbh.
What the actual fuck, een van de schoonste auto's die momenteel rondrijden!Ik vind de F-TYPE toch ook maar iets lelijk tbh.
Kijk eens op de 2e hands markt . Daar heb je de F-Type V6 voor rond de 40000€ . De Porsche stuurt directer en is sneller (in S-variant met automaat toch), maar biedt dan weer niet de GT-rijstijl die de F-type wel biedt (en waarmee ze dus willen gaan concurreren met Bentley en niet met Porsche/Ferrari/...). Een F-type is imo een fantastisch knappe auto die ondertussen 9 jaar oud is en er nog steeds goed uit ziet. Zowel als coupé als cabrio.Ja dus hij ziet er leuk uit, maar moet het afleggen tegen zijn concurrenten?
Plus eerlijk gezegd looks en sound... Als je weet dat je voor minder geld een Z4 M40 aanschaft die een 3.0 6cil heeft met een prachtige sound... Of voor even veel geld haal je een Porsche Cayman S. Beide doen die Jaguar wel compleet de broek af. Die Z4 is wel het lelijke eendje van de 3.
Ik zie nu wel dat die intussen vernieuwd is en met die nieuwe koplampen ziet dat er idd een stuk beter uit. Maar als ik in de markt was voor dat segment/type wagen zou die niet eens op mijn lijstje staanWhat the actual fuck, een van de schoonste auto's die momenteel rondrijden!
Maar welke dan wel? Want dat segment bestaat uit:Ik zie nu wel dat die intussen vernieuwd is en met die nieuwe koplampen ziet dat er idd een stuk beter uit. Maar als ik in de markt was voor dat segment/type wagen zou die niet eens op mijn lijstje staan
Komt er eigenlijk op neer dat ik nooit zo een lijstje zal moeten maken, want dat zegt me weinig.Maar welke dan wel? Want dat segment bestaat uit:
F-Type
Boxster/Cayman
Z4/Supra
TT
Veel lijstje is daar niet aan
Als je de Project 7 neemt als vergelijking welKomt er eigenlijk op neer dat ik nooit zo een lijstje zal moeten maken, want dat zegt me weinig.
Misschien een Cayman GT4rs als die in dat lijstje mag?
F-Type begint vanaf 67.730,00 EUR (ik keek erder naar de cabrio, had niet zo een prijsverschil verwacht )Kijk eens op de 2e hands markt . Daar heb je de F-Type V6 voor rond de 40000€ . De Porsche stuurt directer en is sneller (in S-variant met automaat toch), maar biedt dan weer niet de GT-rijstijl die de F-type wel biedt (en waarmee ze dus willen gaan concurreren met Bentley en niet met Porsche/Ferrari/...). Een F-type is imo een fantastisch knappe auto die ondertussen 9 jaar oud is en er nog steeds goed uit ziet. Zowel als coupé als cabrio.
Een F-type en Cayman (S) zitten trouwens echt niet in dezelfde prijsklasse hoor. Een Cayman (de niét S-versie) is met dezelfde opties 10k duurder dan een F-type coupé.