Met het risico om neergesabeld te worden door de BMW-kleurenkenners: ik zou het donkergrijs noemenWas dat een zwarte, donkere? Ik weet niet of het exact dezelfde plaat was, maar savonds in Brussel deze eens gespot (denk ik)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met het risico om neergesabeld te worden door de BMW-kleurenkenners: ik zou het donkergrijs noemenWas dat een zwarte, donkere? Ik weet niet of het exact dezelfde plaat was, maar savonds in Brussel deze eens gespot (denk ik)
Wss een andere dan, of het moet een trend worden/zijn in bmw landMet het risico om neergesabeld te worden door de BMW-kleurenkenners: ik zou het donkergrijs noemen
Je bedoelt hakunamatata-himalaya-grau?Met het risico om neergesabeld te worden door de BMW-kleurenkenners: ik zou het donkergrijs noemen
Dat is niet getuned he? Dat is een versie zonder achterbank en met 306pk
Blijkbaar. Dat hadden ze toch iets verfijnder kunnen afwerken dan.Dat is niet getuned he? Dat is een versie zonder achterbank en met 306pk
Dan nog altijd "Waarom?" hoor.Dat is niet getuned he? Dat is een versie zonder achterbank en met 306pk
Om te beginnen downforce lijkt me?Dan nog altijd "Waarom?" hoor.
Ik zou denken dat dat zo een uitvoering is voor als je regelmatig trackdays doet? Mooi is het allerminst.Dan nog altijd "Waarom?" hoor.
Ja, dat is de extreemste versie van minicooper he. Zit qua prestaties gelijkaardig aan de Yaris GR.Ik zou denken dat dat zo een uitvoering is voor als je regelmatig trackdays doet? Mooi is het allerminst.
Ik bedenk me dan altijd, er zijn ooit mensen geweest die een fiat multipla gekocht hebben
Welja, de Civic Type R is ook niet bepaald de meest "stijlvolle" auto. Maar iedereen die iets van auto's kent, kan die wel appreciëren voor de techniek die erin ligt.Mijn auto is ook "extreem" in de zin van spoilers en gleuven en look,maar...
De spoilers en koelgleuven hebben ook een nut in tegenstelling tot "tjoenerautos"
In de zin van dagelijks gebruik is deze dan niet zo extreem zoals bvb deze mini
Dagelijks gebruik is het een gemakkelijke 5 deurs met en redelijke koffer en een immense koffer met de achterbank plat.
Extreme topversies zijn ook "waardevast"tegenover de basisversie ervan
Dus als die persoon graag een minicooper ziet en geen achterbank nodig heeft en geen zin heeft in de belgische keuring i v m "tjoening" dan begrijp ik hem.
Ik bedenk me dan altijd, er zijn ooit mensen geweest die een fiat multipla gekocht hebben
Die had wel een koelkast als optie inbegrepen e
"Daar wil ik nog niet dood in gevonden worden"... Maar het is wel de enige waarin ge goed bewaart blijft dan...Om jezelf in te verbergen zodat niemand weet dat je een Multipla gekocht hebt?