"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Waarom? 🤮

20220730_174043.jpg
 
Ik zou denken dat dat zo een uitvoering is voor als je regelmatig trackdays doet? Mooi is het allerminst.
Ja, dat is de extreemste versie van minicooper he. Zit qua prestaties gelijkaardig aan de Yaris GR.
Ik snap ook niet dat ze er zo veel van verkopen (relatief obv), maar ik vind het nog wel een cool ding voor wat het is.

Ja, het is allemaal nogal "tjoenergehalte", maar ik heb liever een merk dat een extreme versie van hun auto op de markt brengt, dan een merk dat altijd mooi binnen de lijntjes probeert te kleuren.
 
Mijn auto is ook "extreem" in de zin van spoilers en gleuven en look,maar...
De spoilers en koelgleuven hebben ook een nut in tegenstelling tot "tjoenerautos"

In de zin van dagelijks gebruik is deze dan niet zo extreem zoals bvb deze mini

Dagelijks gebruik is het een gemakkelijke 5 deurs met en redelijke koffer en een immense koffer met de achterbank plat.

Extreme topversies zijn ook "waardevast"tegenover de basisversie ervan

Dus als die persoon graag een minicooper ziet en geen achterbank nodig heeft en geen zin heeft in de belgische keuring i v m "tjoening" dan begrijp ik hem.

Ik bedenk me dan altijd, er zijn ooit mensen geweest die een fiat multipla gekocht hebben 🤣🤣
 
Mijn auto is ook "extreem" in de zin van spoilers en gleuven en look,maar...
De spoilers en koelgleuven hebben ook een nut in tegenstelling tot "tjoenerautos"

In de zin van dagelijks gebruik is deze dan niet zo extreem zoals bvb deze mini

Dagelijks gebruik is het een gemakkelijke 5 deurs met en redelijke koffer en een immense koffer met de achterbank plat.

Extreme topversies zijn ook "waardevast"tegenover de basisversie ervan

Dus als die persoon graag een minicooper ziet en geen achterbank nodig heeft en geen zin heeft in de belgische keuring i v m "tjoening" dan begrijp ik hem.

Ik bedenk me dan altijd, er zijn ooit mensen geweest die een fiat multipla gekocht hebben 🤣🤣
Welja, de Civic Type R is ook niet bepaald de meest "stijlvolle" auto. Maar iedereen die iets van auto's kent, kan die wel appreciëren voor de techniek die erin ligt.

Nu, alle aero waarvan je denkt dat die echt nut heeft, vergeet dat maar hoor :p
De helft van uw aero-dingen zijn dicht, en de andere helft heeft pas effect op snelheden die een Civic niet haalt :p De vleugel van een Civic geeft 30kg downforce bij 200km/u. Als je dan naar pakweg een Elise Cup 260 vleugel kijkt, die genereert 180kg downforce bij 243km/u he...
 
Weekje Ardennen, paar km van het circuit Francorchamps, momenteel hoor ik daar zotte v10's, alsof er daar een oldschool F1 wagen laps aan het doen is ofzo :love:
 
Terug
Bovenaan