"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Inderdaad, heb me het ook al vaak afgevraagd. En die heeft precies ook zo een gemaakte glimlach alsof zijn kaken in een kramp zitten van altijd geforceerd te moeten glimlachen :D. Nu ja, nog liever Schmee dan Supercar Blondie :p.
 
Nu ja, nog liever Schmee dan Supercar Blondie :p.
Say what?

77FAA498-D91A-477F-84AE-A6390201503C.jpeg
EE74D946-AC3D-46DC-8436-B177B67C4BC9.jpeg
 
Ik snap dat gehaat op Schmee eigenlijk niet. Hij doet toch niks anders dan pakweg Richard Hammond (wat overenthousiast reageren op alles) en de content op zich is wel goed. En hij kent effectief wel iets van auto's.

Voor echte reviews ben je beter af bij Harry's Garage bijvoorbeeld

Doug Demuro heb ik het soms lastiger mee, hij maakt leuke filmpjes over gekke dingen aan auto's. Maar hij maakt er eigenlijk gewoon een opsomming van "and that's not all, this car also has..." Wat gewoon vermoeiend is om naar te luisteren. En hij heeft sowieso ook niet de meest aangename stem :p.
 
Ligt het aan mij ?? Maar vind die ferrari niet eens zo speciaal qua look.
Rijden en geluid zal dan weer iets anders zijn.
Een ferrari moet ouder en rood zijn voor mij😊
 
Ik snap dat gehaat op Schmee eigenlijk niet. Hij doet toch niks anders dan pakweg Richard Hammond (wat overenthousiast reageren op alles) en de content op zich is wel goed. En hij kent effectief wel iets van auto's.

Voor echte reviews ben je beter af bij Harry's Garage bijvoorbeeld

Doug Demuro heb ik het soms lastiger mee, hij maakt leuke filmpjes over gekke dingen aan auto's. Maar hij maakt er eigenlijk gewoon een opsomming van "and that's not all, this car also has..." Wat gewoon vermoeiend is om naar te luisteren. En hij heeft sowieso ook niet de meest aangename stem :p.
Tis maar wat ge wilt natuurlijk, to each his own. Maar ik snap bvb niet waarom auto filmkes" flashy" zouden moeten zijn. Geef mij maar de drogere feitelijke opsomming.
Schmee en Blondie is voor mij zo Gen Z style youtube nonsense... dat past gewoon niet bij mij.
 
supercar blondie.
Het perfecte voorbeeld dat als uw uiterlijk wat oké is en je niet bang bent ermee te showen je voor de rest 0,0 kwaliteiten of kennis nodig hebt.
 
En ik vloek nog steeds dat er op 1km van mij 5 Huayra R's laps aan het doen waren op Francorchamps en ik niet eens ben gaan kijken. Wat een sound man :love:
 
En ik vloek nog steeds dat er op 1km van mij 5 Huayra R's laps aan het doen waren op Francorchamps en ik niet eens ben gaan kijken. Wat een sound man :love:
Ik denk niet dat je binnen was geraakt hoor :p. Pagani is waarschijnlijk nogal beperkend qua meekijkers :D
 
Terug
Bovenaan