"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik moet er nog wat over slapen. :p
Dus morgen hebben we nieuws? :D
Een nieuwe, of 2e hands? Indien nieuwe: ik heb van verschillende mensen, onafhankelijk van elkaar, te horen gekregen dat Porsche centrum Luik beter is qua service dan de anderen. En waarschijnlijk ook niet zo heel ver uit uw buurt?
 
Dus morgen hebben we nieuws? :D
Een nieuwe, of 2e hands? Indien nieuwe: ik heb van verschillende mensen, onafhankelijk van elkaar, te horen gekregen dat Porsche centrum Luik beter is qua service dan de anderen. En waarschijnlijk ook niet zo heel ver uit uw buurt?
Een nieuwe, ik hoorde hetzelfde en ja dat is inderdaad dichtbij, maar we gaan dat morgen nog niet beslissen, nog wat rondzien :)
 
Dus morgen hebben we nieuws? :D
Een nieuwe, of 2e hands? Indien nieuwe: ik heb van verschillende mensen, onafhankelijk van elkaar, te horen gekregen dat Porsche centrum Luik beter is qua service dan de anderen. En waarschijnlijk ook niet zo heel ver uit uw buurt?
Ik dacht dat het vooral PC Antwerpen was die een nogal slechtere naam heeft.
 
Zonder een discussie te willen starten, maar dat lijkt me wederom iets te klein te zijn.
Was dan ook niet serieus :p
Maar een macan is ook niet zo een super grote wagen hoor. Als dat het formaat moet zijn dan heb je wel wat keuze.
Zeker als het niet perse een SUV moet zijn.
 
Was dan ook niet serieus :p
Maar een macan is ook niet zo een super grote wagen hoor. Als dat het formaat moet zijn dan heb je wel wat keuze.
Zeker als het niet perse een SUV moet zijn.
Ja ik blijf telkens terug komen op een 3-touring eigenlijk. Audi/Mercedes spreken ons niet zo aan.
 
Was dan ook niet serieus :p
Maar een macan is ook niet zo een super grote wagen hoor. Als dat het formaat moet zijn dan heb je wel wat keuze.
Zeker als het niet perse een SUV moet zijn.
Macan is inderdaad relatief klein (eerder Q3 dan Q5 volgens mij). Maar, wel veel knapper dan zowat alle concurrenten.

En Stelvio? 2e hands moet je toch een QV voor een deftig budget kunnen vinden, zou ik denken.
 
Geen alfa romeo meer voor mij, 159sw gehad en dat was op de looks na een ramp. Onlangs een guilletta gehad voor 1 dag en dat kraakte langs alle kanten :p
 
Bwa... Stelvio doet het hier prima (nu iets meer dan 1 yr oud). Eén van de betere Fiat groep auto's die ik gehad heb. Van mijn 2 159's destijds was ik eigenlijk ook tevreden... nooit problemen mee gehad behalve de fameuze EGR klep die na een paar jaar moest vervangen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Bwa... Stelvio doet het hier prima (nu iets meer dan 1 yr oud). Eén van de betere Fiat groep auto's die ik gehad heb. Van mijn 2 159's destijds was ik eigenlijk ook tevreden... nooit problemen mee gehad behalve de fameuze EGR klep die na een paar jaar moest vervangen worden.
Bij de 159 ook de EGR, maar vooral het interieur dat letterlijk uit mekaar begon te vallen, coating/verf die begon af te bladderen etc... Nu goed, dat is lang geleden en ik ben er zeker van dat de Stelvio een heel stuk daarboven staat. Maar ik vind die tbh al een beetje gedateerd qua infotainment etc.
 
Als de looks persoonlijk niet te slecht zijn.
Je zou verschieten hoe een CR-V rijd en afgewerkt is
Musk is aan het kijken naar een Macan, denkt ook aan een 3 touring.
Er wordt hier een stelvio gezegd, of een Levante.

Hoe kom je er dan bij om een CR-V voor te stellen? Een wagen met een CVT die de sprint naar de 100 doet in 8,8s en echt het summum is van een SUV voor opie en omie.
Ik denk dat het een wagen is die alles heeft wat Musk net niet wilt.
 
Terug
Bovenaan