"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Is het verschil dan zo groot met een m340i qua kosten?
Dat is uiteindelijk toch maar een druppel op een hete plaat.
Verbruik alleen al is een groot verschil als je hem dagelijks aan het stopcontact kan hangen. Dan is er nog VAA en fiscaal voordeel.

Nu goed, een m340i is sowieso wel fijner dan een 345e zou zijn hoor :)
 
Blijft toch een machine he

6htJQZl.jpeg
 
Je zou versteld staan hoe vaak je die tegenkomt op trackdays ;) (als in: elke trackday waar ik ben geweest zijn er 2 à 3) . Er zijn er echt best veel verkocht.
Meestal worden ze wel op trailer gebracht natuurlijk, als je niet geradbraakt op het circuit wil aankomen.
 
Deze morgen nog eens een Fisker Karma gespot, ik blijf dat knappe wagens vinden, los van z'n reputatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Hier in aalst ook al dikwijls "dezelfde"gezien en is idd een knappe wagen
Welke reputatie heeft die trouwens?
Slechte betrouwbaarheid, geen dealerondersteuning (obviously), kon niet echt de verwachtingen inlossen, ...
Ze zitten nu rond de 40k€, en dat is op zich goeie value, maar ik zou het niet moeten hebben (ook al vind ik hem best knap).
 
Van de week was ik bij de dealer en achter de hoek stond een Ferrari. Ik kon niet goed zien welk model, maar ik dacht F8.

Toen ik net terug buiten stapte, reed hem weg en zag enkel de achterkant. Maar hij reed volledig elektrisch (was een raar zicht eigenlijk :unsure:).

Maar ik dacht dat de F8 niet hybride is en zeker al niet volledig elektrisch kon rijden. Dan was het mss SF90 dat ik had gezien?
 
Van de week was ik bij de dealer en achter de hoek stond een Ferrari. Ik kon niet goed zien welk model, maar ik dacht F8.

Toen ik net terug buiten stapte, reed hem weg en zag enkel de achterkant. Maar hij reed volledig elektrisch (was een raar zicht eigenlijk :unsure:).

Maar ik dacht dat de F8 niet hybride is en zeker al niet volledig elektrisch kon rijden. Dan was het mss SF90 dat ik had gezien?
Dan is het volgens mij idd een SF90 geweest.
 
Van de week was ik bij de dealer en achter de hoek stond een Ferrari. Ik kon niet goed zien welk model, maar ik dacht F8.

Toen ik net terug buiten stapte, reed hem weg en zag enkel de achterkant. Maar hij reed volledig elektrisch (was een raar zicht eigenlijk :unsure:).

Maar ik dacht dat de F8 niet hybride is en zeker al niet volledig elektrisch kon rijden. Dan was het mss SF90 dat ik had gezien?
Zal wel SF90 zijn. Te herkennen aan rechthoekige ipv ronde achterlichten :)
 
Terug
Bovenaan