"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Tijdens mijn fietstochtje deze namiddag een zwarte tesla s waarvan alle paneelranden geaccentueerd waren met witte tape / verf. Echt afschuwelijk.
 
Helaas geen foto van wegens gsm niet bij.
Er stond hier een golf mk2 4x4 op de parking. Eerste keer dat ik zoiets zie. Wel graaf bakske 😄
 
EQS580 van de begrafenisondernemer. Big business precies :)
Ik ken er 1, en die heeft wel een leuk wagenpark ja :p
Tot paar weken terug:
Elise Cup 250
Exige cup 430
2x Toyota Gr86
2x Civic type R (track cars, niet Road legal)
Nissan Silvia (driften...)
...

Dus slecht verdienen zullen ze niet doen, maar ze mogen het hebben van mij :p
 
Begrafenisondernemer is een niet te onderschatten job.
En dan bedoel ik meer dan enkel maar het deel van lijkenwassing en het bergen van lijken.
 
Begrafenisondernemer is een niet te onderschatten job.
En dan bedoel ik meer dan enkel maar het deel van lijkenwassing en het bergen van lijken.
Mijn grootvader is begrafenisondernemer geweest. Hij had graag gehad dat één van zijn kleinkinderen de zaak overnamen. Maar het is volgens mij een hondenstiel, je ziet de slechtste kant van de mensen. Sommige mensen zijn al aan 't vechten over de erfenis voor 't lijk goed en wel koud is.
En wanneer er iemand pakweg onder een trein is gesprongen, is dat ook niet direct een leuk zicht.
 
Mijn grootvader is begrafenisondernemer geweest. Hij had graag gehad dat één van zijn kleinkinderen de zaak overnamen. Maar het is volgens mij een hondenstiel, je ziet de slechtste kant van de mensen. Sommige mensen zijn al aan 't vechten over de erfenis voor 't lijk goed en wel koud is.
En wanneer er iemand pakweg onder een trein is gesprongen, is dat ook niet direct een leuk zicht.
De uren dat die mensen moeten werken is ook zeer wisselvallig en draaien ook lange dagen.
Ook zo naar mensen thuis gaan om alles te regelen terwijl ze in rouw zijn is niet simpel.

Plus dat mensen vaak niet beseffen hoe duur sterven niet is. Zo een kist, ceremonie en heel het standaardpakket daar ben je wel wat geld mee kwijt.

Maar het geeft ook wel voldoening als een lijk heel mooi en toonbaar kan maken om de familie een mooie laatste groet kan geven. Mijn zus heeft de studies voor begrafenisondernemer gedaan en dan zij vond dat heel mooi.
In loondienst wel geen drol mee te verdienen :p
 
De uren dat die mensen moeten werken is ook zeer wisselvallig en draaien ook lange dagen.
Ook zo naar mensen thuis gaan om alles te regelen terwijl ze in rouw zijn is niet simpel.

Plus dat mensen vaak niet beseffen hoe duur sterven niet is. Zo een kist, ceremonie en heel het standaardpakket daar ben je wel wat geld mee kwijt.

Maar het geeft ook wel voldoening als een lijk heel mooi en toonbaar kan maken om de familie een mooie laatste groet kan geven. Mijn zus heeft de studies voor begrafenisondernemer gedaan en dan zij vond dat heel mooi.
In loondienst wel geen drol mee te verdienen :p
Bwa, ken de lonen van mijn ex-collega, model van wagen zelf te kiezen binnen budget.
7k met E break en nu eqe in bestelling
5k met q5tfsi
4,5k met passant hybride.
4k met skoda superb hybride
Boekhouder met 5k en q5
.....
Overuren uit te betalen aan 150%, 200% 0f 300%(zon- en feestdagen of 200% en 100% recup)
Of alle overuren in recup nemen.

Collega's nu
4.5k met hybride
4.2k met hybride

Telkens maaltijdcheques.
Overuren zelfde regeling.

Vind ik nu niet zo slecht betaald zelfs meedere collega's met enkel maar aso/tso/bso diploma.

Je moet er inderdaad naargelang welk uurrooster de lange dagen en soms oproepbaar zijn bijnemen.
En soms urke van 'bazen' 😁
 
Hier is ooit al een discussie geweest over dure auto's en goedkope supermarkten:
bugatti-la-voiture-noire-lidl.jpg


Hij ging er trouwens niet effectief winkelen :p
 
Terug
Bovenaan