"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Deze daarstraks op een parking en ook nog een turtle groene Taycan turbo.
20220924_165941.jpg
 
Vandaag was er een Porsche & Coffee event.
Stonden wel wat leuke modellen (Belgian legend edition, 930 turbo, 992 GT3,...)

Van 2 wagens een foto genomen (waarvan 1 geen Porsche is :p)



Ook nog een AC Cobra tegengekomen onderweg.
 
Kalmthout

reeën kom ik wel vaker tegen, maar zo'n edelhert niet. Maar blijkbaar was deze ergens ontsnapt (dus geen wild exemplaar).
Ja, reeën komen we hier ook wel eens tegen (nu ook weer niet vaak), maar wilde edelherten weet ik eigenlijk niet of die hier zitten :p Nog nooit tegengekomen.
Lijkt me ook straf moest een wild exemplaar zo rustig naast uw auto blijven staan :D
 
Paar jaar geleden liep plots een ree tegen mijn auto in Wemmel, toen die samen met een andere ree plots de straat over staken. Ook best verschieten zo vlak bij Brussel.
 
Deze daarstraks op een parking en ook nog een turtle groene Taycan turbo.Bekijk bijlage 13526
Geld genoeg precies als je uw mooie oldtimer zo achteloos kan parkeren. Is erom vragen dat er iemand tegen rijdt.


Dit weekend was het cars&coffee in Brussel met thema 75 jaar Ferrari.
Is er iemand daar geweest?
Ik wou gaan maar had uiteindelijk zondagochtend geen tijd.

Interclassics salon eind november heeft ook 75 jaar Ferrari als thema. Ik ga daar wel heen dan.
 
Jaren terug ook zoiets voorgehad op de steenweg tussen Leuven en Tienen. Ik kon nog net op tijd uitwijken.
Collega van mij op onze eerste dag op het werk. Krijgen allemaal bedrijfswagen mee naar huis.
Dag nadien komt hij aan met vervangwagen. Everzwijn aangereden :p Vooral zijn tekening voor de verzekering was grappig :D
 
Zelf ook al prijs gehad met een hert/ree.

Kapot verschrikken op het moment zelf want daar kunt ge onmogelijk om anticiperen.

@anders. Ik heb in die situatie toen wel de politie laten komen voor een pv.
Als dat in uw polis zit natuurlijk, als het is het wel zeer brute pech.
 
Terug
Bovenaan