"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Zeker dat het een S is? Als ik zo kijk naar het formaat tov de BMW 5 die er voor staat, lijkt dat mij eerder een C-klasse?
Er is maar 1 model van Maybach he. En 100% zeker dat het een S-klasse was ja :p

Kijk naar die camionette die er achter staat, komt verder dan de 3e zitrij van die camionette he :D
 
Er is maar 1 model van Maybach he. En 100% zeker dat het een S-klasse was ja :p
Ik ging er van uit dat het mogelijk was dat iemand van zijn C-klasse een Maybach lookalike gemaakt heeft :D
Ik heb ooit nog een Kia gezien die naar Jaguar omgebouwd was, het leek echt alsof Jaguar een nieuw model gemaakt had. Echt mindblowing om te zien. En vooral dat er iemand daar zo veel geld in gestoken heeft.
Kijk naar die camionette die er achter staat, komt verder dan de 3e zitrij van die camionette he :D
Inderdaad de wagen lijkt wel groter te zijn dan de camionette. Maar ik vind het toch vreemd dat die S-klasse zo veel kleiner lijkt dan de 5-serie :p
 
Je zegt het goed. Lijkt. Je kunt moeilijk om de officiële afmetingen heen.

Als je lijnen op de foto maakt zie je dat er vervormingen optreden door de lens waarmee de foto gemaakt is.
Je ziet het al een klein beetje aan de achterband van de 5. Die is iets breder en platter. Ook de garage erachter rekt uit naar links.
 
BMW M3 zonet (G20 reeks)
Ook zwart, net zoals de onze

Tijdje ervoor gereden, tijdje erachter. Dat spel is toch echt een stuk breder. Vergeleken daarmee is onze maar speelgoed
 
BMW M3 zonet (G20 reeks)
Ook zwart, net zoals de onze

Tijdje ervoor gereden, tijdje erachter. Dat spel is toch echt een stuk breder. Vergeleken daarmee is onze maar speelgoed
Ik dat bij het lezen van de onze “Aah leuk silence heeft een M3”.

Maar toen ik verder las viel mijn frank dat het waarschijnlijk gewoon over een 318d zal gaan die ook zwart is :p
 
Ik dat bij het lezen van de onze “Aah leuk silence heeft een M3”.

Maar toen ik verder las viel mijn frank dat het waarschijnlijk gewoon over een 318d zal gaan die ook zwart is :p
Volgens mij heeft hij een m340i?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft hij een m340i?
Geen M3 eh!

Ik ben niet meer zo mee met waar iedereen mee rijdt. Voor alle duidelijkheid niks mis met een 318d hoor, was zeker niet lullig bedoeld :p
Het was mij meer te doen dat ik pas later doorhad dat het niet over een M3 ging :p
 
en wat is "de onze"

Ik dat bij het lezen van de onze “Aah leuk silence heeft een M3”.

Maar toen ik verder las viel mijn frank dat het waarschijnlijk gewoon over een 318d zal gaan die ook zwart is :p

Volgens mij heeft hij een m340i?
:cry:
Geen M3 eh!

Ik ben niet meer zo mee met waar iedereen mee rijdt. Voor alle duidelijkheid niks mis met een 318d hoor, was zeker niet lullig bedoeld :p
Het was mij meer te doen dat ik pas later doorhad dat het niet over een M3 ging :p

330i dus maar de helft van het vermogen van die M3
Al is de neus van de onze wel mooier dan die gigantische gril van de M3, de rest van die wagen is wel vet
 
Honda NSX aan den Delhaize in Merelbeke. Ik zie em daar geregeld, staat op de gehandicapte parking altijd, maar wel terecht denk ik :)

Ne rode ... iets minder fan van de chrome velgen.
 
Oud of nieuw model?

20220611_123029.jpg


En nu we toch bezig zijn ... foto's van aan ons hotel deze zomer.

20220730_095718.jpg


20220730_095729.jpg


20220730_095556.jpg


20220730_095548.jpg


20220729_193018.jpg


20220729_193002.jpg
 
Terug
Bovenaan