"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Altijd leuk zo tussen alle Dacia's en BMW's in de avondspits.

20221012_170729.png
 
Een kopie van de mijne tegengekomen, enige verschil waren de rode remklauwen, ik heb de blauwe, toch meer fan van de blauwe, past mooier bij de lasers.

Eerste keer dat ik een 545e die ook de 669m eronder heeft steken. Duidelijk een mens met smaak :coolbrows:

lay5A6k.jpeg
 
Een kopie van de mijne tegengekomen, enige verschil waren de rode remklauwen, ik heb de blauwe, toch meer fan van de blauwe, past mooier bij de lasers.

Eerste keer dat ik een 545e die ook de 669m eronder heeft steken. Duidelijk een mens met smaak :coolbrows:

lay5A6k.jpeg
Dan zijn we al met 3 , wel geen fan van dat grijs. Des goûts et des couleurs zekers ?
En mag ook wat lager.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Een kopie van de mijne tegengekomen, enige verschil waren de rode remklauwen, ik heb de blauwe, toch meer fan van de blauwe, past mooier bij de lasers.

Eerste keer dat ik een 545e die ook de 669m eronder heeft steken. Duidelijk een mens met smaak :coolbrows:

lay5A6k.jpeg

Hier in de wijk staat ook eentje met die velgen ;)
 
Je ziet ze wel effectief redelijk weinig tov vroeger. Er komt ook geen opvolger meer blijkbaar.

Ford Fiesta dooft ook uit, lees ik net. Toch modellen die decennialang de verkoopscijfers gedomineerd hebben .
 
Je ziet ze wel effectief redelijk weinig tov vroeger. Er komt ook geen opvolger meer blijkbaar.

Ford Fiesta dooft ook uit, lees ik net. Toch modellen die decennialang de verkoopscijfers gedomineerd hebben .
Damn geen golf meer, da's echt wel het einde van een tijdperk.
 
Is een algemeen probleem aan het worden.
In heel die klasse zie je nog amper wagens rijden.
Hoeveel nieuwe Opel astras, ford focus of renault megane kom je nog tegen?
 
Terug
Bovenaan